  • 1. Data: 2019-04-16 11:50:14
    Temat: Ile naprawde jezdza TIR-y
    Od: p...@g...com

    mialem niedawno passeratti z ACC i bawiac sie stalym odstepem zauwazylem ze TIR-y
    jakos dziwnie szybko jezdza :-) dane z gps w kamerze, rekordzista szedl 114 km/h ...
    co z mitycznymi ogranicznikami ? tak latwo je obejsc ?

  • 2. Data: 2019-04-16 12:36:40
    Temat: Re: Ile naprawde jezdza TIR-y
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-04-16 o 11:50, p...@g...com pisze:
> [...]
    jakos dziwnie szybko jezdza :-) dane z gps w kamerze, rekordzista szedl 114 km/h ...
    co z mitycznymi ogranicznikami ? tak latwo je obejsc ?

    Magnesy.

  • 3. Data: 2019-04-16 12:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p...@g...com ...

> [...]
    > zauwazylem ze TIR-y jakos dziwnie szybko jezdza :-) dane z gps w
    > kamerze, rekordzista szedl 114 km/h ... co z mitycznymi

    Jaka rejestracja? Bo 114 w Europie to raczej nie tak czesto...
    Ale ze jezdza 90+ to dosc czeste. Kiedys krazyła legenda ze wynika to z
    tego ze na legalizacje ogranicznika jezdza na mniejszych kołach ale ile w
    tym prawdy to nie mam zielonego pojecia.
    Z drugiej strony czesc jezdzi troche wolniej zeby przyoszczedzic na
    paliwie - na radiu czesto słychac narzekania ze szef ustawił ogranicznikn
    a 80.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"

  • 4. Data: 2019-04-16 13:31:08
    Od: p...@g...com

    glownie holenderskie ale teraz zaczne sie tez innym przygladac :-)

  • 5. Data: 2019-04-16 13:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Magnesy.

    :-DDDDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

  • 6. Data: 2019-04-16 16:52:10
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 16 kwietnia 2019 04:50:16 UTC-5 użytkownik p...@g...com
    napisał:
> [...]
    jakos dziwnie szybko jezdza :-) dane z gps w kamerze, rekordzista szedl 114 km/h ...
    co z mitycznymi ogranicznikami ? tak latwo je obejsc ?

    Az tak szybko jadacych to nie widzialem.
    To co mi sie udalo zaobserwowac to ze te najwolniejsze to w okolicy 80kmh jada a te
    najszybsze 96.

    A wybieralem zazwyczaj te najszybsze bo uskutecznialem drafting.
    Zreszta nie kazda naczepa sie nadawala i nie zawsze byl sens (jak byl wiatr z boku to
    sens byl niewielki).

    Jak spotkales takiego co jechal 114 to albo masz bardzo krzywy licznik, albo ruskie
    ci gps-a zaklocili albo trafiles na ogromna rodzynke. Bo mi sie tak szybkich nie
    udalo trafic.

    A i jeszcze, te lawety co samochody osobowe woza jezdza zazwyczaj dosyc zwawo. Choc
    rowniez nie az tak szybko jak piszesz.

  • 7. Data: 2019-04-16 16:57:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    >zauwazylem ze TIR-y jakos dziwnie szybko jezdza :-)
    >dane z gps w kamerze, rekordzista szedl 114 km/h ... co z mitycznymi

    Takich to nie spotkalem, normalnie bym napisal, ze licznik ci zawyza
    ... ale GPS ?

    J.

  • 8. Data: 2019-04-16 23:55:24
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > ... ale GPS ?
    125 kmh zapierdalal belg scania i to z naczepa a nie samym koniem we
    Francji.
    darlem za nim sprinterem przez jakis czas. ale odpadlem bo spalanie to wtedy
    byl powazny problem i szkoda mi bylo przepalu + on na bramkach przechodzil
    na jakims zdalnym ustrojstwie a ja nie. to ostatecznie mnie pokonalo.
    ale szok pozostal.
    tyle tylko ze to bylo juz z 15 lat temu.
    nazbieralem troche mandatow ktore mi pozwolily 'wyskalowac' licznik, tak ze
    wiem ze to bylo te 125 kmh....

  • 9. Data: 2019-04-17 07:26:46
    Od: p...@g...com

    w niemieckiej TV pokazali Slowenca (lub Rumuna) co lecial 119 km/h

    ps gps jest w kamerze ale predkosc podaje taka jak ten w telefonie, najslabsze wyniki
    ma gps logger ten faktycznie potrafi przeklamac

  • 10. Data: 2019-04-17 08:08:47
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-04-16 o 16:52, s...@g...com pisze:
    > A wybieralem zazwyczaj te najszybsze bo uskutecznialem drafting.

    Aha... Bardzo mądrze...