  • 1. Data: 2019-08-12 20:15:01
    Temat: Ile trwa wymiana łańcucha rozrządu?
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    Było już tu o wymianie bezpiecznika gdzie trzeba kawałek auta rozebrać,
    to teraz mam lepszą ciekawostkę, audi 3.0 V6 wymiana łańcucha w 1 gen to
    min 15-20 godzin
    a w poprawionej :) 27 godzin. A co, da się uprzyrzyć życie właścicielowi
    po gwarancji? da się :)
    Pięknie to pokazuje jak dużą miną może być np 5 letnia audica.

    https://autokult.pl/32101,rozrzad-w-silniku-audi-3-0
    -tdi-to-szalenstwo-naprawa-moze-kosztowac-majatek

    --
    Janusz

  • 2. Data: 2019-08-12 20:52:30
    Temat: Re: Ile trwa wymiana łańcucha rozrządu?
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

> [...]
    > po gwarancji? da się :)
    > Pięknie to pokazuje jak dużą miną może być np 5 letnia audica.

    Młody jesteś bo byś wiedział że konstrukcja to podobna do V8 4.2 z lat 90.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 3. Data: 2019-08-12 21:10:32
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 12 sierpnia 2019 13:15:04 UTC-5 użytkownik Janusz napisał:
> [...]
    >
    > https://autokult.pl/32101,rozrzad-w-silniku-audi-3-0
    -tdi-to-szalenstwo-naprawa-moze-kosztowac-majatek

    No ale w czym problem?
    Ta audica jak po 5 latach ma nabite 300kkm to w sumie trza liczyc sie z kosztami.
    Lancuch, dwumasa, moze wtryski, jakas pompa.

    Ale kolejne 10lat pojezdzi i kolejne 300kkm zrobi.

    Umiesz policzyc czy to gorsza opcja od jakiegos golfa 2.0?

  • 4. Data: 2019-08-12 21:34:51
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-08-12 o 21:10, s...@g...com pisze:

> [...]
    >
    > Ale kolejne 10lat pojezdzi i kolejne 300kkm zrobi.
    >
    > Umiesz policzyc czy to gorsza opcja od jakiegos golfa 2.0?

    Mnie to grzeje ani ziębi bo audicy nie mam zamiaru kupować, daję to jako
    ciekawostkę.

    --
    Janusz

  • 5. Data: 2019-08-12 21:35:46
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Młody jesteś bo byś wiedział że konstrukcja to podobna do V8 4.2 z lat 90.

    Chłopcze ja wtedy już miałem 30 na karku :) więc nie szalej.

    --
    Janusz

  • 6. Data: 2019-08-12 22:01:56
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak kogos stac na auto za 300 tysiecy to i dyche na wymiane lancuchow znajdzie.
    Rapotem to 3% wartosci nowego samochodu. Jak by w nowym aucie za 40 tysiecy wymiana
    kosztowala 10 tysiecy to bylby skandal.

  • 7. Data: 2019-08-12 22:26:59
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    > Jak kogos stac na auto za 300 tysiecy to i dyche na wymiane lancuchow znajdzie.
    Rapotem to 3% wartosci nowego samochodu. Jak by w nowym aucie za 40 tysiecy wymiana
    kosztowala 10 tysiecy to bylby skandal.

    W nowym nie trzeba wymieniać.
    Problem dla niektórych jest, że właśnie to już w starym za 40.

  • 8. Data: 2019-08-12 22:31:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To po co kupowali? Chcacemu nie dzieje sie krzywda.

  • 9. Data: 2019-08-13 06:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > lancuchow znajdzie. Rapotem to 3% wartosci nowego samochodu. Jak by
    > w nowym aucie za 40 tysiecy wymiana kosztowala 10 tysiecy to bylby

    Skandalem jest to ze ten łancuch w ogole trzeba wymieniac.
    Jakos udaje sie zrobic silniki (i udawało się w historii równiez) gdzie
    łancuch rozrzadu jest nieruszany przez całe zycie auta.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

  • 10. Data: 2019-08-13 07:26:53
    Od: p...@g...com

    --Pięknie to pokazuje jak dużą miną może być np 5 letnia audica

    to tzw szok cebuli :-) polega na tym ze posiadacz prestiżowej fury ma za cienki
    portfel na serwis i dochodzi do szoku najczęściej w warsztacie po podaniu kosztorysu
    :-)