  • 21. Data: 2019-08-14 08:31:13
    Temat: Re: Ile trwa wymiana łańcucha rozrządu?
    Od: p...@g...com

    --to po co tak skracac jak to daje takie efekty?

    prawa rynku

    --co to klienta obchodzi?

    nic i nic nie zmieni tego faktu ze od czasu tak bedzie sie dzialo ale mozesz
    oczywiscie potupac nogami jesli chcesz :-)

    --Dlaczego?

    no pomysl jest szansa ze sie domyslisz

    --Auto kupuje sie nie na rok czy na dwa a na minimum 10 lat.

    bez kozery dam 20 :-)

    --Moze taka powinna byc ustawowa gwarancja?

    oczywiscie, zglos sie do ciastko fiftin oni pchna to dalej w sejmie :-)

    --Co powiesz o takiej prostej usterce jak elektroniczny licznik w ducato
    stający na 400kkm. Co twoim zdaniem powinien zrobic fiat kiedy klient (nie wazne
    który własciciel) zgłasza sie z takim czyms... Przeciez to ewidentna wada towaru...

    fiat to dziad a od dziada sie auta nie kupuje :-)

  • 22. Data: 2019-08-14 22:06:37
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-08-14 o 08:31, p...@g...com pisze:

    > --Auto kupuje sie nie na rok czy na dwa a na minimum 10 lat.
    >
    > bez kozery dam 20 :-)

    Projektowy okres życia auta to 6-7 lat.

    --
    Irokez

  • 23. Data: 2019-08-15 08:23:35
    Od: p...@g...com

    --Projektowy okres życia auta to 6-7 lat.

    to co innego, jesli chodzi o ewidentna wade konstrukcyjna np Fiat przycebulil i kupil
    tacho na chinskim stocku to powinien sie poczuwac do wymiany/naprawy nawet po okresie
    gwarancji ale prawnie nie mozna go do tego zmusic -> jedyna rada nie kupujemy od
    dziada :-)

    https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/auto-kaufen-ve
    rkaufen/neuwagenkauf/neuwagen-garantie/

    ta tabelka daje mniej wiecej pojecie czego nalezy unikac, mniej niz 12 na rdze i
    mniej niz 3 na lakier daja tylko dziady :-)

  • 24. Data: 2019-08-15 13:09:58
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-08-15 o 08:23, p...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > ta tabelka daje mniej wiecej pojecie czego nalezy unikac, mniej niz 12 na rdze i
    mniej niz 3 na lakier daja tylko dziady :-)

    hmm.. Mazda 12 lat na rdzę, półroczna już jest zardzewiała i nie
    słyszałem aby wymieniali albo cokolwiek z tym robili.

    --
    Irokez

  • 25. Data: 2019-08-17 06:57:34
    Od: Piotrek Paradysz <p...@g...com>

    > Prawo do reklamacji ma oczywiście
    > pierwszy właściciel

    Dlaczego?
    Auto kupuje sie nie na rok czy na dwa a na minimum 10 lat.

    Auto się kupuje na 3-4 lata max, po to, zeby nie pieprzyć się z naprawami.

  • 26. Data: 2019-08-17 12:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Piotrek Paradysz p...@g...com ...

    > Dlaczego?
    > Auto kupuje sie nie na rok czy na dwa a na minimum 10 lat.
    >
    > Auto się kupuje na 3-4 lata max, po to, zeby nie pieprzyć się z
    > naprawami.

    Widze ze kolega chce wykonczyc planete do reszty... :(

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obdarowany mówi dziękuję,

  • 27. Data: 2019-08-24 02:28:24
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-08-17 06:57, Piotrek Paradysz wrote:

    > Dlaczego?
    > Auto kupuje sie nie na rok czy na dwa a na minimum 10 lat.
    >
    > Auto się kupuje na 3-4 lata max, po to, zeby nie pieprzyć się z naprawami.

    Ale nie chcesz go wyrzucić tylko sprzedać. Ktoś odpowiedni go kupi i
    jeszcze trochę pojeździ.