  • 1. Data: 2024-02-15 13:09:40
    Temat: Ilość telefonów
    Od: Monika Głowacka <m...@g...pl>

    Czy jest jakiś limit telefonów który może mieć jedna osoba?

  • 2. Data: 2024-02-15 13:36:55
    Temat: Re: Ilość telefonów
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 15.02.2024 o 13:09, Monika Głowacka pisze:
    > Czy jest jakiś limit telefonów który może mieć jedna osoba?

    Nie wiem, ale ciekawe dane tu są. 60 mln kart (aktywnych?).
    Kto tu ma więcej niż jedną?

    https://www.uke.gov.pl/download/gfx/uke/pl/defaultak
    tualnosci/36/485/4/uke_raport_tele_2022_2.pdf

    Robert

  • 3. Data: 2024-02-15 13:53:10
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    > Nie wiem, ale ciekawe dane tu są. 60 mln kart (aktywnych?).
    > Kto tu ma więcej niż jedną?
    >
    > https://www.uke.gov.pl/download/gfx/uke/pl/defaultak
    tualnosci/36/485/4/uke_raport_tele_2022_2.pdf

    Ludzie na stanowiskach mają jeden służbowy a drugi prywatny.
    Jak cię przełożony za bardzo wkurwi to służbowy wyłączasz
    jak wychodzisz z pracy.
    A stanowisko nie musi być jakoś mocno eksponowane.
    Teraz bardzo często kierowcy mają służbowe komórki.
    Posiadacze kochanek mają drugi "tajny" telefon tak aby
    żona się nie zorientowała sprawdzając ten podstawowy.
    Pracownicy kadr mają komórki służbowe które włącza się
    tylko w czasie akcji przyjęć nowych pracowników.
    Po umówieniu założonej ilości rozmów o pracę telefon
    się wyłącza i trafia do szuflady, żeby nie tracić czasu
    na tłumaczenie że już nieaktualne.

    Jakieś 10 lat temu izrael był podawany jako kraj tak nowoczesny
    że na mieszkańca przypadały dwa telefony komórkowe.
    Widać ta nowoczesność dotarła i do nas.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2024-02-15 14:02:45
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Monika Głowacka w news:uqkuu0$pf9$1$monika.g@news.chmurka.net
    > Czy jest jakiś limit telefonów który może mieć jedna osoba?

    w wolnym kraju - nie moze byc limitu liczby tel.

  • 5. Data: 2024-02-15 14:29:33
    Od: Krzysztof 'kw1618' <k...@g...pl>

    W dniu 15.02.2024 o 14:02, 1634Racine pisze:
    > Monika Głowacka w news:uqkuu0$pf9$1$monika.g@news.chmurka.net
    >
    > w wolnym kraju - nie moze byc limitu liczby tel.

    Zdaje się czytałem kiedyś, ale może to ktoś potwierdzi, że na jeden
    PESEL można zarejestrować nie więcej niż 10 kart SIM, a na jedną firmę
    nie więcej niż 100.
    Tylko, że są firmy, które mają więcej niż 100 więc w drodze wniosku
    można tę liczbę powiększyć.
    Można policzyć ilość operatorów jaka jest w Polsce.

    Ciekawe, czy NJU/Orange Plus/Plush itd itd w temacie rejestracji
    traktują jak jedno? ale chyba nie, jesli jedni nie mają dostępu do bazy
    drugiego.

  • 6. Data: 2024-02-15 14:46:16
    Od: Krzysztof 'kw1618' <k...@g...pl>

    W dniu 15.02.2024 o 13:53, RadosławF pisze:

> [...]
    >
    > Jakieś 10 lat temu izrael był podawany jako kraj tak nowoczesny
    > że na mieszkańca przypadały dwa telefony komórkowe.

    Oczywiście, że tak.
    Dla znajomych inny numer
    Dla spamerów/konkursów/aplikacji sklepowych drugi numer, trzeci numer
    Do internetu inny numer
    Do banków inny
    Dla lekarza inny

    w skrajnym przypadku może to się przydać, że jak zadzwoni ktoś inny to
    wiesz skąd wyciekł

  • 7. Data: 2024-02-15 15:25:45
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 15.02.2024 o 14:46, Krzysztof 'kw1618' pisze:

> [...]
    > Do banków inny
    > Dla lekarza inny
    >
    > w skrajnym przypadku może to się przydać, że jak zadzwoni ktoś inny to

    A ile e-SIM można mieć w telefonie?

    Robert

  • 8. Data: 2024-02-15 15:40:22
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 15.02.2024 o 13:09, Monika Głowacka pisze:
    > Czy jest jakiś limit telefonów który może mieć jedna osoba?

    Telefonów czy numerów telefonicznych? Bo to jednak jest różnica.

  • 9. Data: 2024-02-15 15:54:55
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Nie wiem, ale ciekawe dane tu są. 60 mln kart (aktywnych?).

    No jak dodasz do tego różnego rodzaju karty do telemetrii, centralek
    alarmowych, coraz bardzie popularnych gadżetach w samochodach, to może
    wyjść te 60mln.

    > Kto tu ma więcej niż jedną?

    A to zależy jak liczyć.
    Mam na siebie zarejestrowane 4 numery, po jednym dla żony, dzieci i
    siebie. Ale oprócz tego ja i żona mamy po numerze służbowym oraz jeden
    "domowy" prepaid do różnych spamów/sklepów/ogłoszeń.
    A jeszcze gdzieś w międzyczasie kupowałem jakieś prepaidy pod LTE na
    różnego rodzaju wyjazdy i możliwe, że coś z nich jest nadal aktywne.
    Takżetak.

  • 10. Data: 2024-02-15 16:57:44
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    1634Racine w news:uql21u$7hn$1$ladida@news.chmurka.net
    > Monika Głowacka w news:uqkuu0$pf9$1$monika.g@news.chmurka.net
    > w wolnym kraju - nie moze byc limitu liczby tel.

    [....,.] Przepisy *nie* wprowadzają jednak żadnego ograniczenia liczby
    kart, które można zarejestrować na jedną osobę [.....]

    https://serwisy.gazetaprawna.pl/telekomunikacja/arty
    kuly/965933,zarejestrowane-karty-sim-biznes-prosty-a
    le-ryzykowny.html