  • 11. Data: 2018-05-21 16:05:25
    Temat: Re: Ilu się zabiło w tym sezonie?
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 20.05.2018 o 21:34, Poldek pisze:

    > Ciekawy film do oglądnięcia dla lubiących poryczeć
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=Eo0zp51rtb8

    większość albo nawet przeważająca większość (nie chce mi się liczyć) na
    tych filmikach to selekcja naturalna jełopów zapierdalających tam gdzie
    nie należy, przejeżdżających na czerwonym albo łamiących inne istotne
    przepisy czy regułę zdrowego rozsądku. Nie wiem czym tu się jarać, pełno
    takich filmików w necie. Ty pierwszy raz na YouTube wszedłeś?

    --
    Arni

    SCIGACZ.PL to szambo a jego właściciel to chuj.
    Pisząc przez bramkę na newsy dostajesz na dzień dobry -50 do lansu.
    Jeśli masz zamiar o coś zapytać to poszukaj jak skonfigurować czytnik
    grup newsowych i pisz na pl.rec.motocykle.
    Jeśli nie potrafisz tego zrobić to lepiej nie pytaj wcale, poszukaj
    forum na scigacz.pl, jest ono dostosowane do Twojego IQ

  • 12. Data: 2018-05-21 23:06:43
    Od: ditron <d...@w...pl>

    > Sądzę, że w tym roku będzie rekord trupów motocyklowych, bo:
    > a. sezon wcześnie się zaczął;
    > b. ilość jeżdżących motorów jest rekordowa.

    cześć
    Sory że się wtrancam ale faktycznie wysyp tych motocyklistów jak grzybów po deszczu
    więc można mieć obawy..