  • 1. Data: 2019-11-22 18:06:10
    Temat: Infolinia Poczty Polskiej
    Od: "Kamil" <nospamtlen.pl>

    Witam

    Dzwonię na infolinię PP. Po wysłuchanie reklam i ble ble mam informacja o
    abonamencie wybierz 1.

    jak to zrobić ze smartfona skoro nie widać klawiatury?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2019-11-22 18:36:51
    Temat: Re: Infolinia Poczty Polskiej
    Od: "Kamil" <nospamtlen.pl>

    Użytkownik "Kamil" napisał:

    > Jak to zrobić ze smartfona skoro nie widać klawiatury?

    Nie było pytania, Już wiem.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2019-11-22 18:58:13
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 22.11.2019 o 18:06, Kamil pisze:
    > Witam
    >
    > Dzwonię na infolinię PP. Po wysłuchanie reklam i ble ble mam informacja
    > o abonamencie wybierz 1.
    >
    > jak to zrobić ze smartfona skoro nie widać klawiatury?

    Włączyć wyświetlanie klawiatury.

    --
    ALEX MR
    "I tak przeminął czas samurajów, nastał czas Cesarskiej Armii"

  • 4. Data: 2019-11-22 20:00:39
    Od: "Kamil" <nospamtlen.pl>

    Użytkownik "ALEX MR" napisał:

    > Włączyć wyświetlanie klawiatury.

    Dzięki. Co prawda nie napisałeś jak, ale już się dopatrzyłem.

    Pzdr

  • 5. Data: 2019-11-22 21:50:47
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 22.11.2019 o 20:00, Kamil pisze:

    > Dzięki. Co prawda nie napisałeś jak, ale już się dopatrzyłem.
    >
    > Pzdr
    A ja mam tęgi zgryz, jak wyświetlanie klawiatury *wY*-łączyć.
    W różnych "okienkach", gdzie /smark/ oczekuje wprowadzania tekstu. Bo
    gdy mam dużo do wklepania, to oczywiście dyktuję (czasem ma to iść do
    PC-ta, no po prostu *rewelacja*, bo piszę jak żółw), ale czasem nie, i
    jakichś korekt dokonuję /fortepianem/ na bluetooth. I to, że pół ekranu
    mam zajęte przez alfabet, wq**wia mnie niepomiernie, bo wolę widzieć jak
    najwięcej edytowanego tekstu.

    /ratufsianku/! Jak wywalać abecadło z tych licznych okienek??

    --
    Matematyka to księżniczka: jest taka... piękna!
    Fizyka to prawdziwa potęga.

  • 6. Data: 2019-11-22 21:53:00
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 22.11.2019 o 21:50, jaNus pisze:

    > /ratufsianku/! Jak wywalać abecadło z tych licznych okienek??
    info + : Android 5.1.1