  • 1. Data: 2019-11-09 14:15:21
    Temat: Instalacja Andka
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    Na smartfonie czy tablecie, robił to kto? Wypróbowałem kilka Androidów
    na Virtualboksie. Instalacja bajecznie prosta, czy na wyżej wymienianym
    sprzęcie wygląda podobnie? Mam takiego pomysła - wyczyścić tablet z
    bardzoo starym Andkiem i wgrać nowszy,.

  • 2. Data: 2019-11-09 15:20:12
    Temat: Re: Instalacja Andka
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    On 09.11.2019 14:15, Trybun wrote:

> [...]
    > na Virtualboksie. Instalacja bajecznie prosta, czy na wyżej wymienianym
    > sprzęcie wygląda podobnie? Mam takiego pomysła - wyczyścić tablet z

    To się nie powiedzie dla urządzeń wbudowanych (ang. embedded devices) z
    Androidem. W ich wypadku system musi być "szyty" pod konkretne urządzenie.

    Jaki to tablet? Może są dostępne custom ROM-y na forum XDA-Developers?

  • 3. Data: 2019-11-09 21:36:16
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 09/11/2019 1:15 pm, Trybun wrote:

> [...]
    > Virtualboksie. Instalacja bajecznie prosta, czy na wyżej wymienianym
    > sprzęcie wygląda podobnie? Mam takiego pomysła - wyczyścić tablet z bardzoo

    Nawet dzsiaj. Ale zupelnie przypadkiem wypadlo to dzisiaj, chcialem
    powiedziec ze nie jestem ekspertem. W kazdym razie, telefony tablety to
    trzeba najpierw zrootowac, odblokowac znaczy i tu juz wiele zalezy od
    sprzetu. Dopiero potem mozesz sobie cos tam zainstalowac i tu tez dochodzi
    popularnosc sprzetu. Drogie, popularne wypasine sprzety czesto przez lata
    maja wsparcie ze strony tak zwanej spolecznosci i jest masa ROMow,
    instrukcji co gdzie i jak.
    Dzisiaj zainstalowalem na HTC One (M7) najnowszego androida (lineage os),
    mimo ze to sprzet z 2013 roku. Caly dzien mi zlecial, idealne zajecie na
    dlugie deszczowe zimowe dni.
    Tak ze, pozostaje ci tylko googlac i tracic czas. ;)

  • 4. Data: 2019-11-09 21:41:59
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 9 Nov 2019 14:15:21 +0100, w <5dc6bbe5$0$537$65785112@news.neostrada.pl>,
    Trybun <M...@j...ru> napisał(-a):

> [...]
    > na Virtualboksie. Instalacja bajecznie prosta, czy na wyżej wymienianym
    > sprzęcie wygląda podobnie? Mam takiego pomysła - wyczyścić tablet z

    No niestety, to tak nie działa :)

  • 5. Data: 2019-11-10 01:55:25
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-11-09 o 21:41, r...@k...pl pisze:

    > No niestety, to tak nie działa :)

    Chyba raczej trzeba uaktualnić, a nie kasować.

  • 6. Data: 2019-11-10 08:54:05
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 09.11.2019 o 15:20, mrvtktjv pisze:

> [...]
    > urządzenie.
    >
    > Jaki to tablet? Może są dostępne custom ROM-y na forum XDA-Developers?

    Ideos s7,  to taki trochę przedpotopowy tablet Huawei. I niestety nie ma
    dla niego alternatywnego systemu.

  • 7. Data: 2019-11-10 08:55:10
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 09.11.2019 o 21:36, 2late pisze:

> [...]
    > zajecie na dlugie deszczowe zimowe dni.
    > Tak ze, pozostaje ci tylko googlac i tracic czas. ;)

    W takim wypadku to nie zadania dla mnie. Po próbach z instalacją na VB
    spodziewałam się równie łatwej instalacji na tablecie.

  • 8. Data: 2019-11-10 08:57:19
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 09.11.2019 o 21:41, r...@k...pl pisze:

    > No niestety, to tak nie działa :)

    Ale konkretnie o co chodzi? Procek jest, pamięć jedna i druga jest, więc
    teoretycznie co stoi na przeszkodzie instalacji? Ta optymalizacja pod
    sprzęt jest aż tak ważna?

  • 9. Data: 2019-11-10 10:24:35
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-11-09 o 21:36, 2late pisze:
    > Drogie, popularne wypasine sprzety czesto przez lata maja wsparcie ze
    > strony tak zwanej spolecznosci i jest masa ROMow, instrukcji co gdzie i
    > jak.

    mam taki drogi wypasiony tablet della. NIE MA SOFTU.

    A sprzęt wyjątkowo LAGUJE i praktycznie nie da się go używać.

    Ma fajny ekran na swoje czasy wypasiony sprzęt. Kupowałem drogi i
    frimowy żeby mieć wsparcie lub altarnatywne softy

    I CO? I NIC

  • 10. Data: 2019-11-10 10:26:47

    W dniu 2019-11-10 o 01:55, Animka pisze:
    > Chyba raczej trzeba uaktualnić, a nie kasować.

    Nie ma uaktualnień a próby czyszczenia ze śmieci nic nie dają.
    Miałem parę razy chęć zrzucić tego Antka z 6-tego piętra ;-)
    Obecnie nadaje się tylko do słuchania radia i to tylko jednej stacji bo
    przełączenie kanału to MORDĘGA