  • 1. Data: 2015-01-25 14:19:38
    Temat: Instalacja LPG solaris
    Od: "tibam" <g...@i...pl>

    Witam, szukam auta z silnikiem benzynowym do którego sam chciałem sobie
    założyć LPG w zaufanym warsztacie i mieć na to gwarancje.
    Dziś znalazłem auto w super stanie ale...z założoną już instalacją LPG...
    zawsze auta z założonym gazem pomijałem ale te jest w dobrym stanie i
    bezpośrednio od właściciela. Do tego nic nie malowane a i cena dobra...

    Co mnie zniechęca??? - jakaś egzotyczna instalacji SOLARIS...
    Patrząc na strone producenta w moich okolicach nie ma warsztatu bym mógł ją
    serwisować..
    Ma ktoś z tym styczność???

    Druga rzecz miałem butle montować pod auto a w samochodzie, ktory znalazłem
    jest w bagażniku, zajmując przy tym 1/3 jego powierzchni..
    Dużo to roboty by wstawić nową butle pod auto? Pewnie nie warto bo i otwory
    zostają ze starej butli, zniszczona wykładzina itp

    Co myslicie?

  • 2. Data: 2015-01-25 21:25:30
    Temat: Re: Instalacja LPG solaris
    Od: "TW Dziobak" <d...@h...pl>

    http://solarisdynamic.eu/solaris-dynamic/

    nie myśłimy, szukamy

    pozdrawiam

    Pieszy

  • 3. Data: 2015-01-25 21:40:44
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 4. Data: 2015-01-25 21:48:27
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 2015-01-25 o 21:25, TW Dziobak pisze:
    > http://solarisdynamic.eu/solaris-dynamic/

    Już mi się podoba - jest soft i jest instrukcja. Coś więcej potrzeba?