  • 1. Data: 2019-11-19 15:38:51
    Temat: Instrukcja do TouchPada w HP potrzebna
    Od: User <U...@U...com>

    Szukam pilnie instrukcji posługiwania się TOUCHPADem w laptopie
    HP Pavilion Gaming i5-8300H/8GB/240+1TB/Win10 1050Ti.
    Wszystkie znalezione przeze mnie opisy TouchPada w HP dotyczyły
    Touchoadów z 3 "klawiszami". W moim laptopie TouchPad ma jedną
    powierzchnię niepodzieloną na pola. Ekran nie jest dotykowy.

    Czy ktoś może pomóc?
    Załączony do laptopa opis zawiera dla wersji z niedotykowym ekranem
    tylko "instrukcję" jak wybrać ikonę na ekranie.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2019-11-19 16:33:31
    Temat: Re: Instrukcja do TouchPada w HP potrzebna
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Na stronach hp.com znajdziesz niemal każdą możliwą instrukcję.

    -----

  • 3. Data: 2019-11-19 17:03:49
    Od: User <U...@U...com>

    W dniu 19.11.2019 o 16:33, ąćęłńóśźż pisze:
    > Na stronach hp.com znajdziesz niemal każdą możliwą instrukcję.

    Dzięki.
    Tam tez informacje są skąpe, ale na rysunku jest taki sam TouchPad jak mój.
    Chociaż tyle dobrego. Wątpią jednak czy pozwoli mi to wykonywać wszystko
    to, do czego do tej pory była używana mysz. A nie zawsze można korzystać
    z myszy, np. gdy używa się laptopa położonego nomen omen na kolanach.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2019-11-19 19:52:46
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-11-19 o 17:03, User pisze:

    > Dzięki.
    > Tam tez informacje są skąpe, ale na rysunku jest taki sam TouchPad jak mój.

    Tam trzeba wyszukać po nazwie i numerze seryjnym, a nie po obrazkach.

    --
    animka

  • 5. Data: 2019-11-19 22:59:11
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 19/11/2019 17:03, User wrote:
    > to, do czego do tej pory była używana mysz. A nie zawsze można korzystać
    > z myszy, np. gdy używa się laptopa położonego nomen omen na kolanach.

    Laserowa (nie każda jednak) radzi sobie na dziwnych powierzchniach jak
    np. spodnie. Dasz radę.