  • 1. Data: 2014-09-23 15:40:08
    Temat: Inteligo - opłata za powiadominie sms?
    Od: "Vikku" <B...@w...pl>

    Mam konto inteligo od paru lat.
    Od 2-3 lat mam powiadominia sms o zmianach na koncie.
    Dzisiaj dostałem przelew z zagranicy i .... z rachunku mam pobrane 2x5
    złotych.
    5 złotych za przelew
    5 złotych za powiadomienia sms.
    Orientujecie się o co chodzi z tą opłatą za przelew przychodzący?
    Opłata za smsy była zawsze jakoś pod koniec miesiąca a nie np. 23.09. O co
    chodzi? Coś się zmieniło?

  • 2. Data: 2014-09-26 20:56:12
    Temat: Re: Inteligo - opłata za powiadominie sms?
    Od: "t-1" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Vikku" <B...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Orientujecie się o co chodzi z tą opłatą za przelew przychodzący?
    > Opłata za smsy była zawsze jakoś pod koniec miesiąca a nie np. 23.09. O co

    Poczytaj tabelę opłat i prowizji.
    Jest tam 5zł (i czasem dużo więcej) od przelewu z zagranicy.