  • 11. Data: 2014-12-18 21:14:59
    Temat: Re: (Inter)Netia a usługi Google
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-12-15 19:29, Sylwester Zarębski pisze:

    > [...]
    >
    > Dziwny wniosek, szczególnie że wygląda to dokładnie tak jak Tomek Śląski
    > opisał, że GGC jest prostu źle skonfigurowany, co objawiło się gdy być
    > może Netia coś przycięła, albo zmieniła w konfiguracji.
    >
    > Powtórzę, tylko z usługami Google są problemy, a co więcej, komunikacja
    > IP działa sprawnie, a obsługa samego contentu trwa długo.
    >
    > Sprzed chwili, otwarcie strony (bez JS) - force refresh:
    > https://www.google.pl/search?q=hp.com
    >
    > Odpytywanie DNS: 0 ms
    > Łączenie: 2.34 ms (!!)
    > Wysyłanie: 0 ms
> [...]

    Wpis na FB u nich na fanpage:

    "Wciąż występuje problem z działaniem usług Google, szczególnie to widać
    każdego dnia w godzinach wieczornych. Półśrodek w postaci zmiany DNS nic
    nie daje. Chyba już czas zakupić lepsze łącze międzynarodowe niż
    aktualnie posiadane GTT oraz Cogent. Nie piszcie, żeby podać swoje dane,
    czy też dzwonić na infolinię, bo problem jest globalny i musicie go
    rozwiązać systemowo."

    I faktycznie, wczoraj i dzisiaj znowu muli. Ech.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/