  • 1. Data: 2010-10-20 15:54:26
    Temat: Interfejs do Fiata.
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    Auto powitalo mnie dzis (znowu) komunikatem engine fault.
    Prawdopodobnie jest to (znowu...) blad czujnika cisnienia w kolektorze.

    Ktory z dostepnych na allegro interfejsow bedzie sie nadawal do Stilo
    1.6 2002?
    Warto w ogole takie cos kupowac, czy lepiej podjechac do dowolnego
    mechanika z komputerem? Moze ktos poleci jakis warsztat w Wawie
    (generalnie zachod: Bemowo, Wola, Bielany etc)
    Pobliskie aso zaspiewalo kiedys 150pln za podlaczenie, wiec podziekuje.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 2. Data: 2010-10-20 15:58:58
    Temat: Re: Interfejs do Fiata.
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    kup elm327 - na allegro kosztuje nieduzo
    sciagnij darmowy fiatecuscan
    i dowiesz sie wszystkiego.
    jak bedzie ci sie chcialo turlać do konstancina to ci odczytam co ci tam sie
    wyswietlilo (upewnij sie jedynie ze masz gniazdo obd2 takie szerokie, a nie
    stare obd (do starego obd bede tez mial kabelek za 2-3 dni).
    sir

  • 3. Data: 2010-10-20 15:59:22
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-20 15:54, Rafał Grzelak pisze:
> [...]
    > (generalnie zachod: Bemowo, Wola, Bielany etc)
    > Pobliskie aso zaspiewalo kiedys 150pln za podlaczenie, wiec podziekuje.

    http://fiatforum.com.pl/topics14/osprzet-silnika-int
    erfejs-diagnostyka-stilo-2002-rok-d-vt2746.htm

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 4. Data: 2010-10-30 15:37:13
    Od: Rafał Grzelak <d...@s...com>

    Michał Gut wrote:

> [...]
    > wyswietlilo (upewnij sie jedynie ze masz gniazdo obd2 takie szerokie, a nie
    > stare obd (do starego obd bede tez mial kabelek za 2-3 dni).

    Dzieki - kupilem sobie elma, podlaczylem, ECU Scan powiedzial:
    P1687 - Electrically actuated throttle.

    Z pobieznego guglowania wychodzi, ze warto zaczac od czyszczenia ECU.

    Od 20 pazdziernika nie pokazywal zadnych bledow, wiec wyglada na
    jednorazowy 'event'.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 5. Data: 2010-11-01 13:44:33
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Użytkownik "Rafał Grzelak" <d...@s...com> napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Dzieki - kupilem sobie elma, podlaczylem, ECU Scan powiedzial:
    > P1687 - Electrically actuated throttle.
    ozesz jak chcesz wyczyszcic ECU ??

    ps. i takie cuda sie czyta jak domorosly mechanic wyposazy sie w sprzet za
    50 zl rece nogi i leb opada....

  • 6. Data: 2010-11-01 20:11:43
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    On Mon, 1 Nov 2010 13:44:33 +0100, emes wrote:

    > ozesz jak chcesz wyczyszcic ECU ??
    >
    > ps. i takie cuda sie czyta jak domorosly mechanic wyposazy sie w sprzet za
    > 50 zl rece nogi i leb opada....

    Oczywiscie przepustnice.
    ECU Scan chodzilo mi po glowie to i mi sie napisalo.

    Wazne, ze wiem co trzeba wyczyscic, a ze sie zamysle przy pisaniu to
    pryszcz.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 7. Data: 2010-11-01 21:41:53
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Użytkownik "RafałGrzelak" <s...@d...com> napisał w wiadomości grup

    > Oczywiscie przepustnice.
    > ECU Scan chodzilo mi po glowie to i mi sie napisalo.
    >
    > Wazne, ze wiem co trzeba wyczyscic, a ze sie zamysle przy pisaniu to
    > pryszcz.

    z cyklu
    przychodzi uzytkownik ELM'a do warsztatu...
    MSPANC

  • 8. Data: 2010-11-01 22:24:26
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    On Mon, 1 Nov 2010 21:41:53 +0100, emes wrote:

    > z cyklu
    > przychodzi uzytkownik ELM'a do warsztatu...
    > MSPANC

    No i?
    Pointa bedzie rownie blyskotliwa?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 9. Data: 2010-11-01 23:11:26
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Użytkownik "RafałGrzelak" <s...@d...com> napisał w wiadomości grup

    > No i?
    > Pointa bedzie rownie blyskotliwa?

    w gruncie rzeczy chodzi o to ze elm to gowno jakich malo i sugerowanie sie
    nim to niepotrzebna strata czasu...
    znajdz kogos z normalnym warsztatowym interfejsem typu kts czy cdif i
    zdiagnozuj porzadnie

  • 10. Data: 2010-11-01 23:33:58
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    On Mon, 1 Nov 2010 23:11:26 +0100, emes wrote:

    > w gruncie rzeczy chodzi o to ze elm to gowno jakich malo i sugerowanie sie
    > nim to niepotrzebna strata czasu...
    > znajdz kogos z normalnym warsztatowym interfejsem typu kts czy cdif i
    > zdiagnozuj porzadnie

    sugerujesz, ze elm zle zczytuje bledy i 'powazny' interfejs wyswietli cos
    innego?
    na pewno bedzie mial wiele wiecej ciekawych funkcji, ale czy aby na pewno
    te podstawowa rzecz zrobi lepiej?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl