  • 1. Data: 2015-06-23 20:11:16
    Temat: Internet
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Witam

    Potrzebuję nieduży pakiet do netu, z dużym terminem ważności.
    Na razie znalazłem w Play 12 GB na rok za 50 zł. Jest może wiekszy
    pakiet za takie pieniądze, albo tańszy przy takim terminie działania?
    Mile widziane Orange.

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 2. Data: 2015-06-24 00:39:55
    Temat: Re: Internet
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 23.06.2015 o 20:11, ALEX Alpha MR pisze:

> [...]
    > Na razie znalazłem w Play 12 GB na rok za 50 zł. Jest może wiekszy
    > pakiet za takie pieniądze, albo tańszy przy takim terminie działania?

    do października możesz przy zabawach dostać 12GB w Orange 6 gb za 6 zł

  • 3. Data: 2015-06-24 09:15:26
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    ALEX Alpha MR wrote:

> [...]
    > Na razie znalazłem w Play 12 GB na rok za 50 zł. Jest może wiekszy
    > pakiet za takie pieniądze, albo tańszy przy takim terminie działania?

    Aero2.

  • 4. Data: 2015-06-24 16:14:21
    Od: "korex" <e...@w...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pel> napisał w wiadomości

    > do października możesz przy zabawach dostać 12GB w Orange 6 gb za 6 zł

    Z racji popularności prognozuje działanie takiego łącza na poziomie
    Aero2... przynajmniej w dużych miastach

  • 5. Data: 2015-06-24 18:01:41
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu wtorek, 23 czerwca 2015 20:11:18 UTC+2 użytkownik ALEX Alpha MR napisał:
> [...]
    > Na razie znalazłem w Play 12 GB na rok za 50 zł. Jest może wiekszy
    > pakiet za takie pieniądze, albo tańszy przy takim terminie działania?

    1)http://www.orange.pl/kid,4002010571,id,4002010582,
    title,Konto-wazne-rok-w-Orange-na-Karte-,article.htm
    2)http://www.orange.pl/kid,4002009309,id,4003784086,
    article.html

    Po kupnie startera krok pierwszy(koszuje 5 zl), potem krok drugi .

    Bonusy internetowe za doladowania wazne do konca roku waznosci konta.

    Tak, to dziala, skorzystalem wstawiajac taka karte do tabletu.

  • 6. Data: 2015-06-25 15:26:53
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2015-06-24 o 18:01, krzysztofsf pisze:

> [...]
    >
    > Po kupnie startera krok pierwszy(koszuje 5 zl), potem krok drugi .
    >
    > Bonusy internetowe za doladowania wazne do konca roku waznosci konta.

    Nawet ten najmniejszy 5 zł=250 MB?

    > Tak, to dziala, skorzystalem wstawiajac taka karte do tabletu.

    A Orange ma taką funkcjonalność jak Play: jeżeli pakiet zszedł poniżej
    100 MB przychodził sms z przypomnieniem? Kolejny gdy pakiet zszedł
    poniżej 30 MB.
    Skoro już o tabletach, może ktoś polecić jakiś fajny czytnik news na
    leciwego Droida? OIDP 2.3

  • 7. Data: 2015-06-25 15:55:30
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2015-06-24 o 9:15, Poldek pisze:

    > Aero2.

    Dzięki, ale zdecydowanie za wolne. No i captcha :-(

  • 8. Data: 2015-06-25 15:56:21
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2015-06-24 o 16:14, korex pisze:

    > Z racji popularności prognozuje działanie takiego łącza na poziomie
    > Aero2... przynajmniej w dużych miastach

    W HSPA możliwe. Ale w LTE raczej nie.

  • 9. Data: 2015-06-25 21:30:26
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu czwartek, 25 czerwca 2015 15:27:26 UTC+2 użytkownik ALEX Alpha MR

    > Nawet ten najmniejszy 5 zł=250 MB?

    tak

  • 10. Data: 2015-06-26 03:46:18
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2015-06-25 o 21:30, krzysztofsf pisze:

    > tak

    Dzięki wielkie :-)