  • 1. Data: 2020-03-04 13:41:12
    Temat: Internet do samochodu
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    Celem jest zasilenie fabrycznej nawigacji (z funkcją traffic online) w
    samochodzie, za pomocą Wifi przez router z kartą sim.

    Pożądane cechy - niska cena, długa ważność GB (czyli bezobsługowość).
    Może coś ktoś polecić?

    Chodzi o ceny poniżej 5 zł za miesiąc, przy zużyciu do 2 GB/m-c.

    Za te 5 zł jest np aero2 (3 GB miesięcznie), albo jeszcze taniej plus,
    przy zakupie startera "30GB na rok" (15zł starter + 30 zł doładowanie).

  • 2. Data: 2020-03-04 13:59:13
    Temat: Re: Internet do samochodu
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 4.03.2020 o 13:41, Cavallino pisze:

    > Pożądane cechy - niska cena, długa ważność GB (czyli bezobsługowość).
    > Może coś ktoś polecić?

    Play Internet na Kartę - 30 GB, 19 zł, na rok.

  • 3. Data: 2020-03-04 15:14:49
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 04-03-2020 o 13:59, collie pisze:

    > Play Internet na Kartę - 30 GB, 19 zł, na rok.

    A nie mają tam jakiejś opłaty aktywacyjnej?

  • 4. Data: 2020-03-04 20:22:24
    Od: xxx <x...@x...xxx>

    Cavallino explained :

    > A nie mają tam jakiejś opłaty aktywacyjnej?

    Ta taryfa się nazywa Internet na karte w Play, ale ma podstawową wadę,
    działa tylko na nadajnikach własnych play, nie działa w roamingu
    krajowym więc lepiej odpuścić.
    Jak play to tylko taryfy głosowe, gdzie wszystko działa w roamingu
    T/Orange. Tyle że 3gb za 5zł to nie ma. Za 3gb w play trzeba zapłacić
    9zł
    Ewetualnie siema na kartę pl tam są tańsze trochę pakiety:
    https://www.redbullmobile.pl/oferta/na-karte/siema-p
    l#
    Wejdź w dodatkowe pakiety, tam masz pakiety netu.

  • 5. Data: 2020-03-04 21:19:49
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 04-03-2020 o 20:22, xxx pisze:

> [...]
    > https://www.redbullmobile.pl/oferta/na-karte/siema-p
    l#
    > Wejdź w dodatkowe pakiety, tam masz pakiety netu.

    Wiem, przeszedłem na obecną taryfę Odnova właśnie z Siema w RBM.
    Ale teraz ilość potrzebnych GB wzrosła (yanosik na poprzednim sprzęcie
    brał ich dużo mniej, więc odnova miała sens), no i chciałbym taniej.

    Plus ze starterem wychodzi poniżej 4 zł, więc 5 zł w play nie jest
    konkurencyjne.

  • 6. Data: 2020-03-05 10:26:22
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    > Plus ze starterem wychodzi poniżej 4 zł, więc 5 zł w play nie jest
    > konkurencyjne.

    Złotówka zysku rocznie. Imponujące :-)

  • 7. Data: 2020-03-05 16:02:16
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 05-03-2020 o 10:26, Skylla pisze:

    > Złotówka zysku rocznie. Imponujące  :-)

    Z moich obliczeń wynika, że 15....
    Czyli 1/3 ceny - uważasz że to jest nic?

  • 8. Data: 2020-03-05 18:03:39
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 04.03.2020 o 13:41, Cavallino pisze:

> [...]
    >
    > Za te 5 zł jest np aero2 (3 GB miesięcznie), albo jeszcze taniej plus,
    > przy zakupie startera "30GB na rok" (15zł starter + 30 zł doładowanie).

    "internet gsm", "internet lte" na allegro. kupisz kartę prepaid z netem,
    za kilkadziesiąt złotych.

    ToMasz

  • 9. Data: 2020-03-05 18:26:36
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 05-03-2020 o 18:03, ToMasz pisze:

    > "internet gsm", "internet lte" na allegro. kupisz kartę prepaid z netem,
    > za kilkadziesiąt złotych.

    Czyli drożej niż 4 za m-c, a ja pytam o tańsze oferty od tych, które
    można kupić w każdym kiosku.

  • 10. Data: 2020-03-05 21:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Z moich obliczeń wynika, że 15....
    > Czyli 1/3 ceny - uważasz że to jest nic?

    Biorac pod uwage czas potrzebny na szukanie i zmiane - tak to jest NIC :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,