  • 1. Data: 2019-04-26 10:59:50
    Temat: Internet mobilny w Niemczech 2 - 4 tygodnie, 10-20 Gb.
    Od: p...@g...com

    Witam, zakup jakiej karty prepaid polecacie aby skorzystać w Niemczech na okres 2 - 4
    tygodnie? Myślę że 10-20 Gb mogłoby wystarczyć. Domyślam się że najkorzystniej będzie
    kupić już na miejscu w Niemczech startówkę bo oferty polskie mają b. mało danych do
    wykorzystania oraz cena zakupu takiej ilość Gb wychodzi drogo.

  • 2. Data: 2019-04-27 06:54:36
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-04-26 o 10:59, p...@g...com pisze:
> [...]
    danych do wykorzystania oraz cena zakupu takiej ilość Gb wychodzi drogo.

    Zgadza się, ceny na Allegro są kompletnie nieproporcjonalne do
    dostępnych pakietów.

    http://truckeronroad.com/mobilny-internet-w-niemczec
    h-bez-limitu-transferu-danych/

    Tu jest ciekawy artykuł. Warto spróbować bo jest to spoko rozwiązanie.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]