  • 11. Data: 2020-05-24 11:06:44
    Temat: Re: Internet na Androidzie 9 nie działa, ale wybiórczo...
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 21 May 2020 21:22:06 +0200, heby <h...@p...onet.pl> wrote:
    > Upewni się 10 razy.

    Przypadek Atlantisa to pikuś. Mam nowy Galaxy A6, w którym za żadne
    skarby nie chce działać internet komórkowy - przez wifi działa, karta
    przełożona do innego aparatu też działa. Kiedyś nawet porównywałem
    ustawienia APN z innym A6 w którym internet komórkowy działa,.mimo
    identycznych ustawień telefon nie jest w stanie zestawić połączenie z
    internetem,.pokzuje cały czasz pokazuje "jesteś offline", oczywiście
    wszystkie ustawienia są analogiczne z drugim A6, który działa. Nikt
    od roku nie potrafi rozwiązać tej zagadki.

    --
    Marek