  • 1. Data: 2017-10-21 06:57:55
    Temat: Internet przez gniazdko telefoniczne - zapytanie o multiroom
    Od: panamera <p...@g...com>

    Witam
    Przepraszam że za bardzo nie na temat, ale nie wiem gdzie to umiescic
    Posiadam internet oraz tv w orange. Dekoder z routerem mam połączony
    przez urządzenie podłączone do gniazdka przy routerze i drugie
    urzadzonko przy dekoderze. Teraz chciałbym miec multiroom i jak to
    podłączyć? problem w tym że przy routerze mam jedno gniazko, bo tak to
    zrobiłbym identycznie jak przy 1 dekoderze, czy mozliwe jest ze jak
    zakupie tylko jedno urzadzenie i wlacze do gniazka przy tym drugim
    dekoderze to bedzie to dzialac ?

  • 2. Data: 2017-10-21 08:01:07
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2017-10-21 o 06:57, panamera pisze:
    > Dekoder z routerem mam połączony przez urządzenie podłączone do
    > gniazdka przy routerze i drugie urzadzonko przy dekoderze

    Ale co to za "urządzenie"? Dławik / filtr?
    A co do multi-room to jeśli chcesz mieć możliwość oglądania w 2 pokojach
    dwóch całkiem innych stacji, to musisz taką usługę zakupić u operatora.
    A wtedy potrzebnych "urządzeń" będzie więcej ;-)

    Zamówić, zapłacić, i wtedy przyjedzie technik, i wszystko Ci
    po-podłącza, w cenie abonamentu.

  • 3. Data: 2017-10-21 17:32:47
    Od: "B.G" <o...@w...com.eu>

> [...]
    > zrobiłbym identycznie jak przy 1 dekoderze, czy mozliwe jest ze jak
    > zakupie tylko jedno urzadzenie i wlacze do gniazka przy tym drugim

    Nie, musisz kupić parę "dostrojoną" do siebie.
    Po drugie - jeśli nawet miałabyś drugą parę tych "protez" kabla
    sieciowego, to prawdopodobnie będą się silnie zakłócać.
    Ogólnie biorąc, pomyśl o położeniu w domu (mieszkaniu) normalnej sieci
    kablowej. WiFi w zastosowaniach dla stałych (niemobilnych) urządzeń -
    to też proteza.

    --
    B.G

  • 4. Data: 2017-10-21 18:26:18
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-10-21 o 17:32, B.G pisze:

    > Nie,  musisz kupić parę "dostrojoną" do siebie.

    Jesteś pewien, ze działają tylko parami?
    Popatrz, a u mnie pracują 3 szt.
    Tu masz opis:
    http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/internet-z-
    gniazdka-technologia-plc/strona/18766.html

  • 5. Data: 2017-10-21 18:52:16
    Od: "B.G" <o...@w...com.eu>

    W dniu 2017-10-21 o 18:26, t-1 pisze:

    > Jesteś pewien, ze działają tylko parami?

    Masz rację, mogą pracować trójkami a i zapewne nieraz z większej liczbie.
    Problemem w sytuacji którą przedstawiła autorka wątku, może być to, że
    znalezienie pudełka które będzie współpracować z tymi co już ma
    (przypuszczalnie jakaś para z orange) może być trudne.
    A i jeszcze raz namawiam na zrobienie sieci kablowej :)

    --
    B.G