  • 1. Data: 2005-12-09 11:37:02
    Temat: Internet / warszawa / międzynarodowa
    Od: Piotr Kowalczyk <p...@i...of.lost.souls.org>

    Szanowni grupowicze,

    czy ktoś z Was orientuje się na temat dostępnych osiedlówek w okolicach
    Saskiej Kępy w Warszawie? Ulica międzynarodowa, jak na razie wyczaiłem
    jedynie kablówkę ASTER, ale tanio nie jest do tego lojalka. Potrzebuję
    b. szybko założyć tam Internet -- telefonu nie ma więc neo odpada.
    Z góry ogromne dzięki,

    Piotr Kowalczyk

  • 2. Data: 2005-12-09 13:55:24
    Temat: Re: Internet / warszawa / międzynarodowa
    Od: "Patryk [JoKeMaN ;-]]]" <p...@i...alte.pl>

    Witaj,
> [...]
    > jedynie kablówkę ASTER, ale tanio nie jest do tego lojalka. Potrzebuję
    > b. szybko założyć tam Internet -- telefonu nie ma więc neo odpada.

    Aster to obecnie tak dziala, ze.. eh ;-).

    Jesli potrzebujesz szybko Internetu bierz BlueConnecta czy innego iPlusa. Dzis
    idziesz do salonu, dzis masz. Po UMTS iPlus dziala z predkoscia 20-22 KB/s i
    czasami pingi sa nawet nizsze niz 500 ms ;). Jesli potrzebujesz _szybkiego_
    Internetu to jest fajna promocja TPSA na iDSL przez 6 miesiecy za zlotowke..

    --
    :: pozdrawiam, patryk [at] alte.pl : i365.pl :: Kronopio.

  • 3. Data: 2005-12-26 20:46:15
    Od: " nierzucajacysiewoczynick" <p...@W...gazeta.pl>

    > Jesli potrzebujesz _szybkiego_
    > Internetu to jest fajna promocja TPSA na iDSL przez 6 miesiecy za zlotowke..

    taaak i smycz na 2 lata.

    ja mam aster i "zaufanego" przedstawiciela handlowego, sa rozne formy i rozne
    promocje i rozne rozwiazania o ktorych biuro czy infolinia oficjalnie nie chce
    mowic a raczej nie moze.
    Powiedz jaki net cie interesuje a ja ci powiem co mozna z tym zrobic i jaka
    miec cene itd < np jak zrobic z ceny netu 144zl - 84zl i 1zl przez 2miesiace).
    Jesli zalezy ci na jakosci netu to aster jest najlepszym pod tym wzgledem w
    wawie, ip stale wybor prywatne czy publiczne i najwazniejsze zero limitow
    (ktore maja osiedlowki, tp, i chello)

  • 4. Data: 2005-12-26 21:30:59
    Od: "Pawel Sikora" <p...@p...WYCIEP-TO.pl>

    " nierzucajacysiewoczynick" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:dopkqn$5uj$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > wawie, ip stale wybor prywatne czy publiczne i najwazniejsze zero limitow

    Do konca roku jest w chello w warszawie promo 13 miesieczne na chello
    light (1M/128) + Pakiet pelny TV za 99 brutto. Pierwszy miesiac gratis.
    ALE :)
    Wypowiedziec TV (53/mc) mozna niezaleznie od chello (wycenionego na 46/mc),
    pod karą tylko 52 PLN.
    Wiec efektywnie mozna dostac chello light za 50,5 PLN/mc przez 13 miechow.

    P/

  • 5. Data: 2005-12-26 22:54:39
    Od: " nierzucajacysiewoczynick" <p...@W...gazeta.pl>

> [...]
    > pod karą tylko 52 PLN.
    > Wiec efektywnie mozna dostac chello light za 50,5 PLN/mc przez 13 miechow.

    mowisz o tej promocji ktora wciskaja ich przedstawiciele czyli do konca roku
    wiec koncowke grudnia liczy sie po1 zl, 2 miesiace masz promoce, a kolejnych
    10 ten net juz ma swoja cene czyli 84zl + cena tv? (stad wychodzi 13 m-cy) :>

    Jestes pewny ze znasz do konca haczyki? bo biorac pod uwage jakie tam sa ceny
    to za 99zl mozesz miec w aster tv (wiecej programow niz w upc) + net (bez
    limitow) + telefon stacjonarny ( i co miesiac w nim darmowe rozmowy).

    chello ma jedna (nie jedna) wiec glowna wade: limity i zmienne ip.
    czesto sciagam rozne rzeczy, i najczesciej przez dc ( w swojej pracy pliki po
    pareset mb dziennie). w chello nie ustawie ip publicznego, skacze przesyl bo
    jakosciowo nie sa rewelacyjni, a ich limit miesieczny wykorzystuje w ciagu
    2tygodni.

  • 6. Data: 2005-12-26 23:49:34
    Od: "Pawel Sikora" <p...@p...WYCIEP-TO.pl>

    " nierzucajacysiewoczynick" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:dopsbf$5oi$1@inews.gazeta.pl...

    > mowisz o tej promocji ktora wciskaja ich przedstawiciele czyli do konca
    roku

    Mowie o takiej, ktora jest tylko dla Warszawy i nie jest opisana na stronach
    www.
    99 brutto za inet i tv. Bez ich telefonu. Podlaczenie 1pln.
    W regulaminie promo jest sztywny podzial na cene inetu 46 i telewizji 53.
    Jest dosc restrykcyjna kara za zerwanie inetu (549 czy jakos) oraz zupelnie
    lagodna (52) za zerwanie tv.
    Upierdliwy haczyk jest na koniec okresu umowy chello - jesli sie nie wypowie
    na 30 dni przed
    koncem to ulega przedluzeniu o taki sam okres czyli 13 miesiecy wraz z
    karą...
    - BTW tego typu zapisy sa chyba w katalogu nieuczciwych praktyk kupieckich
    na stronie Uokik'u, niemniej lepiej nie ryzykowac i zawczasu zlozyc papier z
    dyspozycją...

    P/

  • 7. Data: 2005-12-27 11:07:36
    Od: " nierzucajacysiewoczynick" <p...@W...gazeta.pl>

> [...]
    > 99 brutto za inet i tv. Bez ich telefonu. Podlaczenie 1pln.
    > W regulaminie promo jest sztywny podzial na cene inetu 46 i telewizji 53.

    To jest tzw pelna stawka za TV i dziala to w taki sposob: jesli berzesz sama
    TV masz ja taniej jesli z netem masz net taniej a TV po pelnej stawce.
    Dlatego w Aster za zerwanie TV po pelnej stawce nie placisz kary, bo nie masz
    zadnej promocji na nia.
    Piszesz ze jest wyrazny podzial na net i tv - podzial w cenach, bo dostajesz
    rabat na necie, ale jesli zerwiesz umowe na TV nie obejmie cie juz cena
    promocyjna za net tylko pelna stawka dla abonentow ktorzy nie maja TV.
    W rezultacie zaplacisz (bezpodstawna) kare za zerwanie tv i pelny (wysoki)
    abonament za net

> [...]
    > na 30 dni przed
    > koncem to ulega przedluzeniu o taki sam okres czyli 13 miesiecy wraz z

    To jest normalna umowa - dostajesz na cos rabat musisz wytrzymac inaczej
    musisz zaplacic wyrownanie promocji. Co wiecej to jest sam abonamenet, a jesli
    zerwiesz wczesniej musisz zaplacic wyrownanie ceny podlaczenia za net i za tv
    co w UPC sie zupelenie nie oplaca bo dochodza ci kolejne setki do kary.
    Poza tym to jest to co mowilam - "haczyk" pt dajemy ci miesiac gratis (bo to
    jest szczatek i inaczej i tak by nie wyszlo) pozniej okres promocyjny a
    pozniej i tak ich cena wskoczy na normalna i bedzie trzeba za to placic bo to
    jest w umowie, ktora cie obejmuje.
    zapoznaj sie z warunkami promocyjnymi abonamentu i podlaczenia ;)i porownaj. A
    sie przekonasz.
    Mam to szczescie (w nieszczesciu) ze majac wybor i Aster i UPC mam rowniez
    dostep do dokladnych promocji obu firm i znam ich haczyki, i wiem o
    najblizszych promocjach jakie sa planowane, poza tym w obu firmach mam swoich
    znajomych jako przedstawicieli handlowych i wiem jakie praktyki stosuja (nie
    wszyscy). Choc czasem lepiej jest tych rzeczy nie wiedziec.
    (wybralam Aster - mieli nizsza cene za lepsza jakosc)