  • 1. Data: 2017-01-17 10:26:05
    Temat: Internet za granicą
    Od: mz <z...@g...com>

    Witam
    Wybieram się do Londynu na 7 dni. Będę tam potrzebował dostępu do internetu. Proszę o
    informację, która Polska sieć ma najlepszą ofertę na internet w roamingu. Nie
    interesuje mnie zakup karty sim tam na miejscu.
    Pozdrawiam
    MZ

  • 2. Data: 2017-01-17 10:49:39
    Temat: Re: Internet za granicą
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-17 o 10:26, mz pisze:
> [...]
    o informację, która Polska sieć ma najlepszą ofertę na internet w roamingu. Nie
    interesuje mnie zakup karty sim tam na miejscu.

    Orange na kartę:

    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/nowe-pakiety-inte
    rnetowe-w-ue-w-orange-na-karte,2,3,35810.html

    50mb za 3łz na 3 dni
    300 mb za 15zl na 7 dni

    Pakiety można dowolnie sumować i wielokrotnie zamawiać.

    --
    Liwiusz