  • 1. Data: 2014-10-19 09:58:11
    Temat: Iphone gdzie jest produkowany?
    Od: s...@g...com

    Pytanie jak w temacie?
    Gdzieś czytałem że najpierw w USA później na dalekim wschodzie.
    I wrócił z powrotem do USA.
    Robocizna droższa ale nie kradną technologii.
    Prawda to?

  • 2. Data: 2014-10-19 12:39:51
    Temat: Re: Iphone gdzie jest produkowany?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 19 Oct 2014 00:58:11 -0700 (PDT), s...@g...com napisał(a):

    > Pytanie jak w temacie?
    > Gdzieś czytałem że najpierw w USA później na dalekim wschodzie.
    > I wrócił z powrotem do USA.
    > Robocizna droższa ale nie kradną technologii.
    > Prawda to?

    Zdecydowanie musisz dużo bardziej poćwiczyć czytanie - masz z tym powazne
    problemy.
    Wszystkie ajfony są produkowane w fabrykach Foxconna. Są nawet przez nich
    projektowane - Timkuk z kolegami mówi tylko - to jest dobrze, tamto nam się
    nie podoba, zmieńcie to. A to ma wyglądać inaczej.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Ta wiadomość jest wolna od wirusów bo to jest kawałek tekstu, w związku z

  • 3. Data: 2014-10-19 13:12:23
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 19 Oct 2014 11:39:51 +0100, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:
> [...]
    nam się
    > nie podoba, zmieńcie to. A to ma wyglądać inaczej.

    Jednak chyba sam powinieneś trochę poczytać, szczególnie kim jest i
    co robi Ive. To nie odbywa się tak dosłownie jak to opisałeś.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2014-10-19 19:42:14
    Od: A.L. <a...@a...com>

  • 5. Data: 2014-10-19 19:46:09
    Od: A.L. <a...@a...com>

> [...]

    >Gdzieś czytałem że najpierw w USA później na dalekim wschodzie.
    >I wrócił z powrotem do USA.
    >Robocizna droższa ale nie kradną technologii.

    na tak postawione pytanie nie ma dopowiedzi. Bo nei zostalo
    zdefiniowane pojecie "produkowany". Chiny to tylko linia montazowa.
    "Produckcja" to cos wiecej niz linia montazowa.

    Jezeli pojecie "produkcja" potraktowac calosciowo, to okaze ze ze
    iPhone jest produkowany w USA a montowany w Chinach

    Poza tym, slyszales keidys o czyms takim jak Google? Na temat powyzszy
    sa cale strony linkow do publikacji

    A.L.

  • 6. Data: 2014-10-19 20:06:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    http://i.imgur.com/mV76k.jpg

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 7. Data: 2014-10-19 20:39:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 19 Oct 2014 11:39:51 +0100, Waldek Godel napisał(a):
    > Wszystkie ajfony są produkowane w fabrykach Foxconna. Są nawet przez nich
    > projektowane - Timkuk z kolegami mówi tylko - to jest dobrze, tamto nam się
    > nie podoba, zmieńcie to. A to ma wyglądać inaczej.

    Jest rumor, ze produkuje tez Pegatron.

    J.

  • 8. Data: 2014-10-19 20:51:32
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 19 Oct 2014 20:39:52 +0200, J.F. napisał(a):

    > Jest rumor, ze produkuje tez Pegatron.

    Tak, są takie ploty. Może nawet prawdziwe. Na pewno robili część iPadów

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Podczas zażartej kłótni w Internecie nigdy nie atakuj oponenta za jego

  • 9. Data: 2014-10-19 21:49:40
    Od: A.L. <a...@a...com>

    Nie produkuje. Sklada

    A.L.

  • 10. Data: 2014-10-19 21:59:15
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 19 Oct 2014 14:49:40 -0500, A.L. <a...@a...com> wrote:
    > Nie produkuje. Sklada

    Zależy jak zdefiniować czym jest "produkcja".

    --
    Marek