  • 1. Data: 2018-08-20 11:01:17
    Temat: Irytujące stacje benzynowe
    Od: kk <k...@o...pl>

    Hej,

    Jeżdżę sobie nieraz autostradą i ... staję na stacji, korek na godzinę
    stania. Tylko dlatego, że nie ma płatności przy dystrybutorze. I jeszcze
    jacyś upierdliwi kolesie naprawdę kupują te hot dogi. Powinni tego
    zakazać :-)

  • 2. Data: 2018-08-20 11:28:05
    Temat: Re: Irytujące stacje benzynowe
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Monday, August 20, 2018 at 11:01:26 AM UTC+2, kk wrote:

> [...]
    > stania. Tylko dlatego, że nie ma płatności przy dystrybutorze. I jeszcze
    > jacyś upierdliwi kolesie naprawdę kupują te hot dogi. Powinni tego

    Dlatego podoba mi sie moj 70litrowy bak ;) Z zalozenia nie tankuje na autostradach,
    bo najdrozsze paliwo tam jest... W Au oplaca sie zjechac z autostrady kawalek,
    zazwyczaj z 0.1 - 0,2 Eu taniej na litrze i w sumie szybciej wychodzi niz stanie na
    zatloczonej stacji z platnym WC z kuponami, gdzie najpierw trzeba isc do kibla,
    zaplacic 0.5Eu, zabrac bilecik i nim zaplacic za paliwo, zeby oddali ;)

  • 3. Data: 2018-08-20 13:00:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 20 Aug 2018 11:01:17 +0200, kk napisał(a):
> [...]
    > stania. Tylko dlatego, że nie ma płatności przy dystrybutorze. I jeszcze
    > jacyś upierdliwi kolesie naprawdę kupują te hot dogi. Powinni tego

    Jest to jakis pomysl. Hotdogi tak, ale na osobnym stoisku,
    i oczywiscie z zakazem handlu w niedziele :-)

    Platnosc przy dystrybutorze jakos u nas niepopularna, ciekawe czemu

    J.

  • 4. Data: 2018-08-20 13:11:12
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 20 Aug 2018 13:00:52 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Platnosc przy dystrybutorze jakos u nas niepopularna, ciekawe czemu

    Miały być, nawet powstała do tego celowa spółka. Ale Orlen się
    wystraszył, że ludzie przestaną wchodzić do sklepu i się wycofał.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2018-08-20 13:20:46
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 20-08-2018 o 13:00, J.F. pisze:

    > Jest to jakis pomysl. Hotdogi tak, ale na osobnym stoisku,
    > i oczywiscie z zakazem handlu w niedziele :-)
    >
    > Platnosc przy dystrybutorze jakos u nas niepopularna, ciekawe czemu

    Podobno większy zysk stacja paliw ma ze sklepu niż z paliwa, więc
    zmuszają do wejścia do budynku i namawiają na kawę, hot-doga, myjnię itp.

    yabba

  • 6. Data: 2018-08-20 13:50:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 20 Aug 2018 13:20:46 +0200, yabba napisał(a):

    > Podobno większy zysk stacja paliw ma ze sklepu niż z paliwa, więc
    > zmuszają do wejścia do budynku i namawiają na kawę, hot-doga, myjnię itp.

    Ze ma wiekszy to latwo uwierzyc ... no coz, moze to jest powod ...

    J.

  • 7. Data: 2018-08-20 13:54:19
    Od: p...@g...com

    --Podobno większy zysk stacja paliw ma ze sklepu niż z paliwa, więc
    zmuszają do wejścia do budynku i namawiają na kawę, hot-doga, myjnię itp.

    zgadza sie tylko to sa dwie rozne grupy klientow, jak ktos chce szybko zatankowac to
    ma w dupie inne uslugi i omija takie stacje co robia za sklepik osiedlowy :-) a na
    autostradowej nie pamietam kiedy tankowalem

  • 8. Data: 2018-08-20 15:20:28
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-08-20 o 13:54, p...@g...com pisze:
> [...]
    to ma w dupie inne uslugi i omija takie stacje co robia za sklepik osiedlowy :-) a na
    autostradowej nie pamietam kiedy tankowalem

    Nie pamiętam kiedy ostatnio widziałem stację paliw bez sklepiku i
    restauracji w środku. I od szczęścia zależy czy zatankujesz i szybko
    zapłacisz czy w kolejce do kasy stracisz więcej czasu niż na samo
    tankowanie.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2018-08-20 15:44:33
    Od: p...@g...com

    -- I od szczęścia zależy czy zatankujesz i szybko zapłacisz czy w kolejce do kasy
    stracisz więcej czasu niż na samo tankowanie.

    nie od szczescia tylko od polozenia:

    https://www.google.de/maps/dir/Shell,+Jasna+15,+70-7
    77+Szczecin,+Polen/BP,+Struga,+Szczecin,+Polen/@53.3
    826432,14.6505661,17z/data=!3m1!4b1!4m14!4m13!1m5!1m
    1!1s0x4700a7bf2097453b:0x4ccefdf41f182c13!2m2!1d14.6
    515049!2d53.3803285!1m5!1m1!1s0x4700a7bdcd086403:0x8
    51cd01d09203d53!2m2!1d14.6517646!2d53.3849216!3e0

    shell jest przy blokowisku i non stop sciagaja tam amatorzy fajek, flaszki i hot
    dogow zas BP jest jest na uboczu i trafiaja tam tylko ci ktorzy chca zatankowac

  • 10. Data: 2018-08-20 16:50:52
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2018-08-20 o 13:50, J.F. pisze:

    > Ze ma wiekszy to latwo uwierzyc ... no coz, moze to jest powod ...

    Na autostradzie - może. Na stacjach w mieście mało kto kupuje cokolwiek
    poza paliwem...

    MJ