  • 1. Data: 2017-03-15 20:11:31
    Temat: JA+ abonament - po miesiącu wyłączają możliwość dzwonienia na stacjonarne?
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    Witam

    Tak przeglądam oferty PlusGSM, czy nie skorzystać z promocji i nie
    przejść z Play, ale mniejsza z tym
    Jest taryfa za 29,99zł (bez telefonu) gdzie pisze przez miesiąc bez
    limitu na stacjonarne a potem... no właśnie, jak nie włączę opcji za
    10zł/miesiąc to wyłączają możliwość dzwonienia? Nie znalazłem cennika za
    minutę.

    Ktoś wie? pomoże?
    Próbowałem na stronie Play z konsultantem to wyjaśnić, ale oprócz
    wciskania mi oferty za 49,99zł nic się nie dowiedziałem.

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2017-03-15 20:54:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Irokez" napisał w wiadomości grup
    .pl...
> [...]
    >limitu na stacjonarne a potem... no właśnie, jak nie włączę opcji za
    >10zł/miesiąc to wyłączają możliwość dzwonienia? Nie znalazłem cennika

    Na pewno jest ... no moze nie na pewno :-)

    >Ktoś wie? pomoże?
    >Próbowałem na stronie Play z konsultantem to wyjaśnić, ale oprócz
    >wciskania mi oferty za 49,99zł nic się nie dowiedziałem.

    Zrob cos dla spoleczenstwa ... domagaj sie odpowiedzi :-)
    Te strony operatorow ostatnio wszystkie jakies takie - wybierz oferte,
    ktora ci wciskamy, a o innej to ci nie powiemy.

    No to niech sie produkuja, wyjasniaja ... a ty sie nie przenos :-)

    J.

  • 3. Data: 2017-03-16 19:17:06
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 15 Mar 2017 20:11:31 +0100, Irokez <n...@w...pl> wrote:

    >Tak przeglądam oferty PlusGSM, czy nie skorzystać z promocji i nie
    >przejść z Play, ale mniejsza z tym
    >Jest taryfa za 29,99zł (bez telefonu)
    Zostań w play, za 25 zł masz nolimit rozmowy (stacjonarne tez),
    nolimit sms, 6 GB danych, dodatkowo płatne są mms
    http://www.play.pl/oferta/play-karta/play-na-karte/f
    ormula-unlimited/

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 4. Data: 2017-03-16 19:41:47
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-03-16 o 19:17, WAM pisze:

    > Zostań w play, za 25 zł masz nolimit rozmowy (stacjonarne tez),
    > nolimit sms, 6 GB danych, dodatkowo płatne są mms
    > http://www.play.pl/oferta/play-karta/play-na-karte/f
    ormula-unlimited/

    hmm.. nie widzę abonamentu za 25PLN, jest Formuła Solo S za 30
    W sumie i tak nie źle, darmowe komórki i stacjonarne.
    SMS, internet i inne nie będą nigdy używane. Telefon nie ma internetu,
    specjalny dla osoby ze zwyrodnieniem stawów.

    W ogóle palanty tam jakieś na słuchawkach, dałem kontakt do siebie i
    ustawiłem hasło do obsługi. Zawsze to pozwalało na rozmowę i decyzje. Są
    4 miesiące do końca i już wydzwaniają znowu na telefon nie kontaktowy, 4
    dzwonki i kończą. Osoba ta nie jest w stanie odebrać tak szybko
    telefonu, kilka razy dziennie dzwonią i tylko wqrwiają schorowanego
    człowieka. Dzwoni do mnie w końcu gość i, rozmowa nagrywana, ble ble i
    finalnie mówi że nie może ze mną gadać jak nie na mnie telefon. To na
    chusteczkę to hasło i dlaczego dało się przez 4 lata a teraz nie...
    Pokemony.
    Stąd naszło mnie na zmianę, plus niby daje jeszcze 6 miesięcy gratis...
    tylko te "naziemne".. za ile i czy w ogóle, bo zdarza się kilka minut
    miesięcznie.
    Ale jak plus też tak olewa to przedłużę przez neta i pokemon jeden z
    drugim nie dostanie prowizji.

    Zdrówko.

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2017-03-16 19:56:16
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 16 Mar 2017 19:41:47 +0100, Irokez <n...@w...pl> wrote:

> [...]
    >SMS, internet i inne nie będą nigdy używane. Telefon nie ma internetu,
    >specjalny dla osoby ze zwyrodnieniem stawów.

    To jest oferta na kartę. Jest pod wskazanym linkiem. Nie musisz nic
    dalej klikać na stronie. 25 zł za 30 dni. Możesz doładować konto
    większą kwotą raz na kilka miesięcy (max ważność konta to 150 dni po
    doładowaniu 125 zł masz spokój na 5 miesięcy).

    Jak chcesz tylko rozmowy to masz
    https://virginmobile.pl/oferty/abonament/skonfiguruj
    -abonament
    minuty do wszystkich za 17 zł (abonament, umowa na czas nieokreślony,
    bez okresu obowiązkowego, można zrezygnować w każdej chwili).
    Masz też tańsze wersje rozmów 250 min = 14 zł, 150 min = 10 zł.

    WAM

  • 6. Data: 2017-03-16 20:45:02
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-03-16 o 19:56, WAM pisze:

> [...]
    > bez okresu obowiązkowego, można zrezygnować w każdej chwili).
    > Masz też tańsze wersje rozmów 250 min = 14 zł, 150 min = 10 zł.

    O i chyba ten nolimit za 17 będzie extra
    Widzę, że to działa na nadajnikach P4 i T-Mobile.
    Sprawdzę jak tam z zasięgiem, bo P4 się właśnie coś pogorszyło, a
    nadajnik Polkomtela jest 500 metrów obok, to może u wirtualnych od niego
    poszukam.

    Zdrówko

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2017-03-17 00:51:44
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-03-16 o 20:45, Irokez pisze:
    > Widzę, że to działa na nadajnikach P4 i T-Mobile.

    Oraz Plusa czyli Polkomtela.

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 8. Data: 2017-03-18 21:24:48
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Irokez" napisał:

    > O i chyba ten nolimit za 17 będzie extra

    Taaa, te 17 zł to za elektroniczną fakturę i wszystkie zgody marketingowe.
    Uważaj, żebyś szukając kilku zł oszczędności nie wyświadczył komuś
    niedźwiedziej przysługi.

    JoteR

  • 9. Data: 2017-03-19 13:07:09
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-03-18 o 21:24, JoteR pisze:

    > Taaa, te 17 zł to za elektroniczną fakturę i wszystkie zgody marketingowe.
    > Uważaj, żebyś szukając kilku zł oszczędności nie wyświadczył komuś
    > niedźwiedziej przysługi.

    Niestety, co miesiąc przysyłają co najmniej jeden SMS, bywa że nawet
    dwa. Oszaleć można, po co mi informacja, że jeśli mam za mało jakichś
    pakietów to mogę dokupić? No, ale coś za coś...
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 10. Data: 2017-03-19 14:21:21
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Akarm" napisał:

    > Niestety, co miesiąc przysyłają co najmniej jeden SMS, bywa że nawet dwa.
    > Oszaleć można, po co mi informacja, że jeśli mam za mało jakichś pakietów
    > to mogę dokupić? No, ale coś za coś...

    Tych kilka SMS-ów mi (mnie?) osobiście nie przeszkadza (o ile nie przychodzą
    w nocy) - i tak żadnych nie czytam kasując raz na tydzień wszystkie hurtem,
    ale gdy ostatnio podpisałem recyrograf w Play, pocharciwszy się na -5 zł za
    zgody marketingowe, to w ciągu tygodnia kilka razy dzwoniono do mnie z
    jakichś sondażowni badania preferencji wszelakich. Przypadek? - nie sądzę.

    JoteR