    From: "adamski30" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: JAKI MOTOCYKL?
    Date: Mon, 19 Jul 2010 22:43:02 +0200

    Czesc, w koncu i padlo na mnie. Postanowilem kupic sobie i jakies dwa kolka
    napedzane silnikiem. Moze sprawa nie jest skomlikowana, ale jednak....
    Problem polega na tym, że jestem dość wysoki ok 190 cm i dosc duzy ok 120
    kg, wiec jak wsiade na "normalny" motocykl to wygladam jak bym siedzial na
    psie, i to nie wysokim. Mam tez juz swoje lata (40).
    Poszukuje motocykla duzego, cos na ksztalt warriora. Jestem raczej
    zwolennikiem klasycznych ksztaltow. Nie jestem przywiazany do zadnej marki.

    P.S. Zona juz sie nie odzywa z powodu motocykla, wiec mam spokoj i moge
    poszukac cos dla siebie.
    Wiem, ze takie pytania na grupie sa wkurzajace, ale na prawde potrzebuje
    pomocy. Na zdjeciach nie widac czy motocykl jest "duzy" czy "maly".

    Adam