  • 1. Data: 2011-01-09 22:20:43
    Temat: JOKE
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    Egzamin na prawo jazdy ( nowe a1 , a2 ) . Egzaminator zadaje kursantowi
    pytanie:

    - Ma pan skrzyżowanie równorzędne. Tu jest pan w samochodzie osobowym, tutaj
    tramwaj, a tu karetka na sygnale. Kto przejedzie pierwszy?

    - Motocyklista - odpowiada pytany.

    - Panie, co pan wygadujesz - warczy zły egzaminator - Toż przecież mówię,
    jest pan, tramwaj i karetka. Skąd wziął się motocyklista?

    - A ch*j ich wie, skąd oni się biorą.

  • 2. Data: 2011-01-09 22:31:26
    Temat: Re: JOKE
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 9 Sty, 23:20, "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL> wrote:
    > [...]
    Chłopaki, który mu opowie KOW*?

    * Kawał o wróbelku
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2011-01-09 23:18:58
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    Chłopaki, który mu opowie KOW*?

    * Kawał o wróbelku

    powiedzial wróbelek i otorzył oczka po koszmarze...

  • 4. Data: 2011-01-10 08:22:26
    Od: Glub <g...@g...com>

    "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL> wrote:
    > Chłopaki, który mu opowie KOW*?
    >
    > * Kawał o wróbelku
    >
    > powiedzial wróbelek i otorzył oczka po koszmarze...

    Niech szuka w necie.
    --
    Glub

  • 5. Data: 2011-01-10 09:33:07
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-01-10 17:13, "Jarosław \"Yaroosh\" Łysiak" pisze:

    > Tam by się więcej aktualizacji przydało. Np w serwisach: POLandPOSITION
    > od dawna nie jest dystrybutorem Zuzi tylko Yamahy. Więcej nie chciało mi
    > się szukać.

    suzuki maja w dalszym ciagu w piasecznie

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 6. Data: 2011-01-10 09:51:04
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2011-01-10 09:22, Glub pisze:

    > Niech szuka w necie.

    http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Troll&v=1
    8pl

    Musze to zauktualizować i umieścić ten o pierwszeństwie tylko hasło mi
    się zapodziało.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 7. Data: 2011-01-10 12:43:00
    Od: "Jarosław \"Yaroosh\" Łysiak" <yaroosh@SPAM_FUJgazeta.pl>

    W dniu 10.01.2011 10:51, Magic pisze:

> [...]
    Tam by się więcej aktualizacji przydało. Np w serwisach: POLandPOSITION
    od dawna nie jest dystrybutorem Zuzi tylko Yamahy. Więcej nie chciało mi

    PZDR
    Yaroosh
    CBX 650E

  • 8. Data: 2011-01-10 13:27:14
    Od: "Jarosław \"Yaroosh\" Łysiak" <yaroosh@SPAM_FUJgazeta.pl>

    W dniu 10.01.2011 10:33, Michał V-R pisze:

    > suzuki maja w dalszym ciagu w piasecznie

    Jeśli masz rację, a pewnie tak jest, to dałem ciała, sorki.

  • 9. Data: 2011-01-10 13:35:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 10 Jan 2011 14:03:07 +0430 osobnik zwany Michał V-R
    wystukał:

    > suzuki maja w dalszym ciagu w piasecznie

    ale nazywa się to już Suzuki Piaseczno anie POLandPosition.
    choć właściciel ten sam

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 10. Data: 2011-01-10 19:12:38
    Od: "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <t...@c...co>

    > http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Troll&v=1
    8pl

    > Musze to zauktualizować i umieścić ten o pierwszeństwie tylko hasło mi
    > się zapodziało.

    Spróbuję się niebawem włamać, to zmienię na qwerty albo dupa123. Piszę to na
    priwa, bo wiesz - to w końcu poufna informacja.

    --
    Krzysztof 'Mad Max' Laska
    http://www.chujwi.co <- prestiż dla mas