  • 1. Data: 2012-03-21 18:21:13
    Temat: JQuery - kolejna prośba o pomoc
    Od: "S" <a...@w...pl>

    Witam

    Borykam się z tym JQ (wcześniej ograniczało się to do bardzo prostych
    rzeczy) i strasznie się motam. Mam nadzieję, że szanowni Grupowicze wybaczą
    mi kolejne pytanie.
    Zrobiłem sobie powielanie rekordów tabeli z elementami formularza i mam
    teraz problem z dodawaniem i usuwaniem w pewnym szczególnym przypadku.
    Chodzi o to, że jeśli najpierw usunę bazowy rekord z którego robię .clone()
    to nie mogę siłą rzeczy później już nic dodać. Wydawało mi się, ze
    rozwiązałem problem (poniżej kod) ale w tej chwili mam tak, że jak kliknę to
    mi klonuje więcej niż jeden rekord. Jak zrobić aby clone zrobiło swoje tylko
    na jednym elemencie a nie na wszystkich o danym identyfikatorze?
    A o to kod:
    Tu robię clone i po prostu sprawdzam czy ten bazowy rekord jest widoczny czy
    nie. Jeśli nie to biorę z tych wcześniej skopiowanych (pewnie nakombinowałem
    niemiłosiernie)

    $('#add_koszt_transportu_next').click(function(){
    var myEl = $('#koszt_dostawy_table
    tr').clone().appendTo('#koszt_dostawy_table2');
    myEl.find('input[type=text]').val('');

    if($('#koszt_dostawy_table .row_koszt_transportu').is(':visible')) {
    else {
    var myEl2 = $('#koszt_dostawy_table2
    tr').clone().appendTo('#koszt_dostawy_table2');
    myEl2.find('input[type=text]').val('');
    }

    });'

    A tu kod odpowiedzialny za usuwanie

    $('.unset_koszt_transportu').click(function(){
    $(this).parents('.row_koszt_transportu').hide();
    if($(this).parents('.row_koszt_transportu').is(':vis
    ible') ) {
    $("#add_koszt_transportu_next").hide('slow');
    }
    return false;
    });
    $('.unset_koszt_transportu').live('click',function()
    {

    $(this).parents('.row_koszt_transportu').remove();

    return false;
    });

    z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam
    Sławek

  • 2. Data: 2012-03-21 18:58:11
    Temat: Re: JQuery - kolejna prośba o pomoc
    Od: "S" <a...@w...pl>

    Pewnie na okrętkę ale poradziłem sobie tak:
[...]

    $("#koszt_dostawy_table .row_koszt_transportu").show();
    var myEl = $('#koszt_dostawy_table
    tr').clone().appendTo('#koszt_dostawy_table2');
    myEl.find('input[type=text]').val('');
    $("#koszt_dostawy_table .row_koszt_transportu").hide();

    }

    Mam jednak wrażenie że to dość prostackie rozwiązanie więc jeśli jakaś dobra
    dusza podpowie coś bardziej eleganckiego to będę wdzięczny.

    pozdrawiam
    Sławek

  • 3. Data: 2012-03-21 19:50:15
    Temat: [OT] Re: JQuery - kolejna prośba o pomoc
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    Czy mógłbyś przestać crosspostować na pl.comp.www?

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 4. Data: 2012-03-21 20:41:33
    Temat: Re: [OT] Re: JQuery - kolejna prośba o pomoc
    Od: "S" <a...@w...pl>

    >Użytkownik "Paweł Piskorz" napisał w wiadomości grup

    >Czy mógłbyś przestać crosspostować na pl.comp.www?

    >--
    >message[autor="PablO"]::after {
    >content:"Pozdrawiam";
    >}

    A przepraszam czy to jakiś problem? Temat pasuje na obie grupy więc chciałem
    sobie zaoszczędzić czas w pisaniu tego samego i tu i tam.

    pozdrawiam
    Sławek

  • 5. Data: 2012-03-21 20:56:03
    Od: Herr <s...@s...out.there>

    S wrote:

> [...]
    > nie. Jeśli nie to biorę z tych wcześniej skopiowanych (pewnie nakombinowałem

    [rachu ciachu]
    > var myEl2 = $('#koszt_dostawy_table2 >
    tr').clone().appendTo('#koszt_dostawy_table2');

    Pobierasz *wszystkie* rzędy tabelki z #koszt_dostawy_table2, klonujesz
    je i dodajesz do tabelki. Ilość rzędów w tabelce rośnie coraz
    szybciej...

    Zamień selektor dla źródła na taki:
    #koszt_dostawy_table2 > tr:last-child
    powinno pomóc.

    --
    Herr C(...)a
    mój e-mail? http://cerbermail.com/?YWDqT8olYO

  • 6. Data: 2012-03-21 21:44:28
    Od: "S" <a...@w...pl>

> [...]

    >Pobierasz *wszystkie* rzędy tabelki z #koszt_dostawy_table2, klonujesz
    >je i dodajesz do tabelki. Ilość rzędów w tabelce rośnie coraz

    Faktycznie też działa, wielkie dzięki.

    pozdrawiam
    Sławek

  • 7. Data: 2012-03-21 22:27:43
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    W dniu 2012-03-21 20:41, S pisze:
    > A przepraszam czy to jakiś problem?

    Owszem, czytelnicy pl.comp.www zainteresowani tematyką JavaScript
    subskrybują obie grupy i przez Ciebie widzą podwójnie. Zaś ci
    niezainteresowani mają głęboko gdzieś Twoje lamerskie problemy z jQuery ;)

    > Temat pasuje na obie grupy więc
    > chciałem sobie zaoszczędzić czas w pisaniu tego samego i tu i tam.

    Każdy temat dla pl.comp.lang.javascript pasuje do obu grup, jednak
    dziwnym trafem tylko Ty śmiecisz crosspostami na pcw. Proszę Cię przestań.

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";