  • 1. Data: 2019-03-19 14:49:44
    Temat: Ja przywrócić sprawność karty micro SD ?
    Od: Universis <u...@w...pl>

    Mam problem z odzyskaniem danych z karty pamięci SD. Była w telefonie - ten jednak
    upadł i wyleciała z niego bateria. Po zmontowaniu okazało się że telefon przeżył",
    ale tego samego nie można powiedzieć o karcie pamięci SanDisk 32 GB class 10.
    Próbowałem narzędzi low Level format i Any Card Formater, próbowałem też pod win10/64
    sformatować kartę, ale system "widzi" tylko 30 MB tej karty i nie daje się założyć na
    niej partycji. Czy jest jakiś sposób ? Mam tam mapy (nawigacja), ale jak nie będzie
    ich można odzyskać to może samą kartę się da przywrócić do normalnego stanu.

  • 2. Data: 2019-03-19 14:54:36
    Temat: Re: Ja przywrócić sprawność karty micro SD ?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 19 Mar 2019 06:49:44 -0700 (PDT), w
    <c...@g...c
    om>, Universis
    <u...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    ich można odzyskać to może samą kartę się da przywrócić do normalnego stanu.

    Chciałeś odzyskać dane robiąc Low level format? :D

  • 3. Data: 2019-03-19 15:24:52
    Od: Universis <u...@w...pl>

    W dniu wtorek, 19 marca 2019 13:55:58 UTC użytkownik r...@k...pl napisał:
    > Tue, 19 Mar 2019 06:49:44 -0700 (PDT), w

    [..]
    > Chciałeś odzyskać dane robiąc Low level format? :D

    Nie - zrobiłem tak jak już straciłem nadzieję że coś z tą kartą da się zrobić, więc
    wtedy pomyślałem że jak map nie można wydobyć to dobra choć odzyskana karta, ale i
    LOW LEVEL FORMAT się nie udał.

  • 4. Data: 2019-03-19 18:27:53
    Od: ń <k...@t...sie>

    Zacząłbym więc od programu ratującego dane ze strony Sandiska.

    -----

  • 5. Data: 2019-03-19 19:27:10
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-03-19 o 15:24, Universis pisze:

    > Nie - zrobiłem tak jak już straciłem nadzieję że coś z tą kartą da się zrobić, więc
    wtedy pomyślałem że jak map nie można wydobyć to dobra choć odzyskana karta, ale i
    LOW LEVEL FORMAT się nie udał.

    Jak padło partycjonowanie karty to wystarczy je poprawić lub wykasować.
    Ale po tym co piszesz szybciej i prościej będzie jak kupisz nową kartę.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2019-03-19 20:25:28
    Od: Emru <e...@g...com>

    W dniu Tue, 19 Mar 2019 06:49:44 -0700, użytkownik Universis napisał:

> [...]
    > partycji. Czy jest jakiś sposób ? Mam tam mapy (nawigacja), ale jak nie
    > będzie ich można odzyskać to może samą kartę się da przywrócić do

    Spróbuj użyć gparted

  • 7. Data: 2019-03-20 16:11:02
    Od: Universis <u...@w...pl>

    W dniu wtorek, 19 marca 2019 19:25:31 UTC użytkownik Emru napisał:
    [...]
    > Spróbuj użyć gparted

    użyłem - oto co wypisał :
    Błąd wejścia/wyjścia podczas czytania /dev/mmcblk0

  • 8. Data: 2019-03-20 17:44:28
    Od: ń <k...@t...sie>

    A tego próbowałeś?
    www.lc-tech.com/pc/sandisk-rescuepro-and-rescuepro-d
    eluxe/

  • 9. Data: 2019-03-20 17:57:50
    Od: Emru <e...@g...com>

    W dniu Wed, 20 Mar 2019 08:11:02 -0700, użytkownik Universis napisał:

    > W dniu wtorek, 19 marca 2019 19:25:31 UTC użytkownik Emru napisał:
    > [...]
    >
    > użyłem - oto co wypisał :
    > Błąd wejścia/wyjścia podczas czytania /dev/mmcblk0

    Hmm, jedyne co mi przychodzi na myśl, to zerowanie przy użyciu dd i wtedy
    próba sformatowania i utworzenia tabeli partycji, ale lepiej niech ktoś
    bardziej doświadczony się wypowie. W takim przypadku dane byłyby utracone
    na pewno.

  • 10. Data: 2019-03-20 19:01:39
    Od: Universis <u...@w...pl>

    W dniu środa, 20 marca 2019 16:57:53 UTC użytkownik Emru napisał:
    [..]

    > Hmm, jedyne co mi przychodzi na myśl, to zerowanie przy użyciu dd i wtedy
    > próba sformatowania i utworzenia tabeli partycji,

    Zrobiłem to :

    dd if=/dev/zero of=/dev/mccblk0
    dd: zapis do '/dev/mccblk0': Brak miejsca na urządzeniu
    3866705+0 przeczytanych rekordów
    3866704+0 zapisanych rekordów
    1979752448 bytes (2,0 GB, 1,8 GiB) copied, 56,6328 s, 35,0 MB/s

    No i tak postęp bo przed napisaniem posta na tą grupę dd zerował tylko 30MB, teraz
    chyba więcej.