  • 1. Data: 2016-05-02 11:53:10
    Temat: Jadac wolniej i zachowujac wieksze odstepy szybciej dojedziemy do celu
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    www.bbc.com/autos/story/20160428-how-ai-will-solve-t
    raffic-part-one

  • 2. Data: 2016-05-02 13:25:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 2 May 2016 11:53:10 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):
    > www.bbc.com/autos/story/20160428-how-ai-will-solve-t
    raffic-part-one

    Cos w tym moze jest - ale jadac wolniej i z wiekszymi odstepami spada
    przepustowosc pasa, wiec postoimy przed wjazdem na droge.

    J.

  • 3. Data: 2016-05-02 17:00:55
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2016-05-02 o 13:25, J.F. pisze:
    raffic-part-one

    > Cos w tym moze jest - ale jadac wolniej i z wiekszymi odstepami spada
    > przepustowosc pasa, wiec postoimy przed wjazdem na droge.

    Chyba, że jesteśmy Megrimsem i po muśnięciu gazu jesteśmy fafset metrów
    z przodu. Grubo pod maską daje grube wyniki i bezpieczniejsze włączanie
    się do ruchu. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 4. Data: 2016-05-02 19:36:18
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 2 maja 2016 13:25:02 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Cos w tym moze jest - ale jadac wolniej i z wiekszymi odstepami spada
    > przepustowosc pasa, wiec postoimy przed wjazdem na droge.

    Bo to jest bardzo dobre rozwinięcie teorii jazdy na suwak.
    Czyli traktujemy samochody nie jako pojedyncze elementy tylko
    jak "jeden żywy organizm" efekt:
    wiecej organizmu sie przemieści np przez zwężenie
    ale Megarmis nie po to ma V12 żeby przepuścić pana czesia z Tico.
    I tu jest problem który tylko autonomiczne auta mogą rozwiązać.

  • 5. Data: 2016-05-02 21:27:34
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 02.05.2016 o 11:53, ąćęłńóśźż pisze:
    > www.bbc.com/autos/story/20160428-how-ai-will-solve-t
    raffic-part-one

    A jadąc jeszcze wolniej i zachowując jeszcze większe odstępy dojedziemy
    jeszcze szybciej do celu.

  • 6. Data: 2016-05-02 23:14:38
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > A jadąc jeszcze wolniej i zachowując jeszcze większe odstępy dojedziemy
    > jeszcze szybciej do celu.

    A po co jest takie coś w chicago?

    https://www.google.pl/maps/@41.9837829,-87.8338123,3
    a,75y,69.41h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1s5HRntVPvMxF2Afr
    bf8et1A!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1

    To jest wjazd na US90 w Chicago.
    Za kilka km ta autostrada będzie miała 6 pasów
    a i tak w poniedziałek, piątek albo jak pada będzie zapieprzać
    z prędkością ślimaka

  • 7. Data: 2016-05-03 21:40:36
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 02.05.2016 o 23:14, Bolko pisze:

> [...]
    >
    > To jest wjazd na US90 w Chicago.
    > Za kilka km ta autostrada będzie miała 6 pasów
    > a i tak w poniedziałek, piątek albo jak pada będzie zapieprzać

    Wydaje mi się, że dla tresury.
    A jaka jest oficjalna odpowiedź?

  • 8. Data: 2016-05-04 13:49:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >A po co jest takie coś w chicago?
    >https://www.google.pl/maps/@41.9837829,-87.8338123,
    3a,75y,69.41h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1s5HRntVPvMxF2Af
    rbf8et1A!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1

    A gdzie jest to "RED" ?
    Slupek nie wyglada na swiatlo ...

    >To jest wjazd na US90 w Chicago.
    >Za kilka km ta autostrada będzie miała 6 pasów
    >a i tak w poniedziałek, piątek albo jak pada będzie zapieprzać
    >z prędkością ślimaka

    Tym niemniej jakas kontrola ilosci wjezdzajacych moze miec sens - aby
    zdazyli sie potem rozpedzic i zmiksowac z prawym pasem.

    J.

  • 9. Data: 2016-05-04 13:56:49
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    > Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    ,3a,75y,69.41h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1s5HRntVPvMxF2A
> [...]

    wyglada mi na to ze slupek sie obraca

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 10. Data: 2016-05-04 15:39:24
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    raffic-part-one

    > Cos w tym moze jest - ale jadac wolniej i z wiekszymi odstepami spada
    > przepustowosc pasa, wiec postoimy przed wjazdem na droge.

    Jeśli będą większe odstępy i mniejsza prędkość łatwiej się będzie
    włączyć do ruchu. Obecnie jest taki problem z rondami, że ruch jest za
    szybki i często trudno się włączyć, zwłaszcza jeśli główny ruch odbywa
    się w kierunku poprzecznym do naszego.