  • 1. Data: 2019-02-16 18:03:24
    Temat: Jaguar S-Type 2004 nie odpala
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Jaguar kręci ale nie odpala. Ani jednego odstrzału nie ma.
    Co byście sprawdzali najpierw?

  • 2. Data: 2019-02-16 18:54:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Czy jest paliwo, potem czy jest iskra.

  • 3. Data: 2019-02-16 18:55:45
    Temat: Re: Jaguar S-Type 2004 nie odpala
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-02-16 o 18:03, Pszemol pisze:
    > Jaguar kręci ale nie odpala. Ani jednego odstrzału nie ma.
    > Co byście sprawdzali najpierw?

    W książce serwisowej/gwarancyjnej powinien być numer do autoryzowanego
    serwisu.

  • 4. Data: 2019-02-16 21:25:44
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > Czy jest paliwo, potem czy jest iskra.

    niby oczywiste, ale...

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2019-02-16 21:28:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "nadir" <n...@h...org> wrote in message

    > W książce serwisowej/gwarancyjnej powinien być numer
    > do autoryzowanego serwisu.

    Ha ha ha :-) Dobre... To auto zobaczyłem na szrocie :-)

  • 6. Data: 2019-02-16 21:30:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Czy jest paliwo, potem czy jest iskra.

    Pracowałeś kiedyś na takich motorach?
    VIN: SAJEA01U73HM69453
    Jaguar Cars Ltd

  • 7. Data: 2019-02-16 21:33:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Irokez" <n...@w...pl> wrote in message

    > niby oczywiste, ale...

    niby oczywiste, ale...
    - sprawdzić pompę paliwa?
    - czy dostać się do wtryskiwaczy?
    - czy dmuchnąć sprayem w filtr powietrza?

    no a jak nie pomoże, to... ?

    Ale zauważyłem właśnie że niestety gnije mu tylny
    błotnik przy nakolu z prawej strony, więc trochę
    straciłem ochotę się nim bawić... lewa strona cycuś.
    Czyli gdzieś prawym nakolem kiedyś przydzwonił...

  • 8. Data: 2019-02-17 13:39:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Pracowałeś kiedyś na takich motorach?
    > VIN: SAJEA01U73HM69453
    > Jaguar Cars Ltd

    VIN decoder pokazuje że w nim siedzi całkiem spora V-ósemka:
    https://www.jaguarforums.com/forum/vindecoder.php?vi
    n=SAJEA01U73HM69453#vinDecoderFarea

    EPA Fuel Economy Est - City 17 MPG 17.0 min 17.0 max
    EPA Fuel Economy Est - Hwy 26 MPG 26.0 min 26.0 max
    Engine Type Gas V8
    Fuel System EFI
    SAE Net Horsepower @ RPM 293 @ 6000
    SAE Net Torque @ RPM 310 @ 4100
    Trans Type 6 6.0 min 6.0 max

  • 9. Data: 2019-02-21 04:36:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > "nadir" <n...@h...org> wrote in message

    > Ha ha ha :-) Dobre... To auto zobaczyłem na szrocie :-)

    W rozmowie oko w oko oferowalimi to auto za $2500.
    Teraz widzę na nim nalepkę $3200. Dobre żarty...
    Jedna i druga cena wydaje się zbyt wygórowana jak
    na stan samochodu i fakt, że nie odpala wcale.

  • 10. Data: 2019-02-21 04:37:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>