  • 1. Data: 2019-03-19 11:56:36
    Temat: Jak 230 VAC przedostaje się do 5 VDC ładowarki?
    Od: ń <k...@t...sie>

    Zakładam, że nie było różnicówki.
    www.dailymail.co.uk/news/article-6825493/Russian-gir
    l-14-dies-dropping-mobile-phone-bath-charging-it.htm
    Nie ma galwanicznej separacji, "tanie bo dobre i Rosyjskie/Chińskie"?

  • 2. Data: 2019-03-19 12:05:03
    Temat: Re: Jak 230 VAC przedostaje się do 5 VDC ładowarki?
    Od: d...@w...pl

    Było już o tym na grupie.
    Chyba że to kolejna kandydatka do Nagrody Darwina - ale nie dostanie, bo plagiat.

  • 3. Data: 2019-03-19 15:14:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ń" napisał w wiadomości grup
    >Zakładam, że nie było różnicówki.
    >www.dailymail.co.uk/news/article-6825493/Russian-gi
    rl-14-dies-dropping-mobile-phone-bath-charging-it.ht
    ml
    >Nie ma galwanicznej separacji, "tanie bo dobre i Rosyjskie/Chińskie"?

    Chinskie, bo Rosjanie to juz wymiekaja, i zaloze sie ze separacja
    powinna byc ... ale akurat jej zabraklo.

    J.

  • 4. Data: 2019-03-19 16:00:14
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 19.03.2019 o 11:56, ń pisze:
    > Zakładam, że nie było różnicówki.
    > www.dailymail.co.uk/news/article-6825493/Russian-gir
    l-14-dies-dropping-mobile-phone-bath-charging-it.htm

    > Nie ma galwanicznej separacji, "tanie bo dobre i Rosyjskie/Chińskie"?

    Ja bym opisom pismaków nie ufał, potem się okaże ładowarka była wpięta
    do przedłużacza i całość wylądowała w wannie.

    Dwa lata temu był podobny przypadek i okazało się, że winny był
    przedłużacz a nie ładowarka: https://youtu.be/6Dd6_TghcE0?t=385

  • 5. Data: 2019-03-19 16:25:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zbych" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]

    >wpięta do przedłużacza i całość wylądowała w wannie.

    >Dwa lata temu był podobny przypadek i okazało się, że winny był

    Z drugiej strony - jak sa miliardy tych ladowarek, to izolacje latwo
    stracic.

    cyna sie zle rozleje, kawalek drutu wpadnie, reka sie Chince omsknie
    przy nawijaniu, czy zwyczajnie przesadza z amperami i sie karkas stopi

    J.

  • 6. Data: 2019-03-19 16:28:55
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-03-19 o 11:56, ń pisze:
    > Zakładam, że nie było różnicówki.
    Pewnie nie było.

    > www.dailymail.co.uk/news/article-6825493/Russian-gir
    l-14-dies-dropping-mobile-phone-bath-charging-it.htm

    Tak jak inni piszą to mógł być przedłużacz który utopił się z ładowarką.

    > Nie ma galwanicznej separacji, "tanie bo dobre i Rosyjskie/Chińskie"?
    Musi być, nie da się zrobić ładowarki bez separacji, jakby sam telefon
    zamoczyła to by się nic nie stało, izolacja musi wytrzymać 2,5KV RMS więc
    te 320 w szczycie to dla niej pikuś.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 7. Data: 2019-03-19 16:43:02
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-03-19 o 16:25, J.F. pisze:
> [...]
    l-14-dies-dropping-mobile-phone-bath-charging-it.htm

    > Z drugiej strony - jak sa miliardy tych ladowarek, to izolacje latwo

    Opowiadasz niestworzone rzeczy, szybciej kondesatory stracą pojemnośći
    się ją wyrzuci lub pójdzie do naprawy.

    > cyna sie zle rozleje, kawalek drutu wpadnie, reka sie Chince omsknie
    Nie ma takiej opcji, różne badziewia widziałem, poza tym testu
    bezpieczeństwa nie
    przejdzie.
    > przy nawijaniu, czy zwyczajnie przesadza z amperami i sie karkas stopi ...
    Musiała by się spalić, a tam nic o tym nie ma mowy, więc też przesadzasz
    poza tym są zabepieczone i nie da się ich przeciążyć.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 8. Data: 2019-03-19 17:07:07
    Od: cezar <c...@t...pl.nospam>

    On 19/03/2019 15:43, Janusz wrote:
> [...]
    > Musiała by się spalić, a tam nic o tym nie ma mowy, więc też przesadzasz
    > poza tym są zabepieczone i nie da się ich przeciążyć.

    wszystko jest mozliwe
    Pooglądaj sobie filimiki bigclivedotcom na YT to zobaczysz jakie czasmi
    rzeczy tam są w ładowarkach. zwarte uzwojenia pierwotne i wórne też się
    zdzarzają nie mówiąc o odstępach pomiędzy HV i LV na poziomie 0.2mm

    c.

  • 9. Data: 2019-03-19 17:55:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup

> [...]

    > cyna sie zle rozleje, kawalek drutu wpadnie, reka sie Chince omsknie
    > Nie ma takiej opcji, różne badziewia widziałem, poza tym testu

    A sa testowane ? Wszystkie ?

    A co z tymi, co nie przeszly ... wydane do "utylizacji" ? :-)

    >Musiała by się spalić, a tam nic o tym nie ma mowy, więc też
    >przesadzasz
    >poza tym są zabepieczone i nie da się ich przeciążyć.

    Dlaczego spalic ... ze 120-150 st C w trafie wystarczy.

    J.

  • 10. Data: 2019-03-19 17:56:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup
    >Musi być, nie da się zrobić ładowarki bez separacji,

    Jak sie nie da ?
    Norma zabrania ?

    J.