  • 1. Data: 2020-02-10 12:46:33
    Temat: Jak HURTEM zablokować nękające numery?
    Od: User <U...@U...com>

    Jak hurtem zablokować numery zaczynające się na przykład od 611, 616,
    717 itd.?
    Blokowanie pojedynczych numerów nic nie daje, bo nadawcy zmieniają
    końcówki.
    W telefonie można zablokować tylko kilkadziesiąt numerów, więc
    odbierający jest bezsilny.

    Interesuje mnie to zarówno odnośnie telefonów komórkowych jak i
    stacjonarnych.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2020-02-10 13:05:45
    Temat: Re: Jak HURTEM zablokować nękające numery?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "User" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    >końcówki.
    >W telefonie można zablokować tylko kilkadziesiąt numerów, więc

    71 to Wroclaw, ale komu przydzielili 717 ... mozesz wyciac za duzo.
    61 Poznan o ile mnie skleroza ...

    >Interesuje mnie to zarówno odnośnie telefonów komórkowych jak i
    >stacjonarnych.

    Podpytac kto to dzwoni ... i wycofac zgode :-(

    J.

  • 3. Data: 2020-02-10 13:13:48
    Od: User <U...@U...com>

    W dniu 10.02.2020 o 13:05, J.F. pisze:
> [...]
    > 61 Poznan o ile mnie skleroza ...

    > Podpytac kto to dzwoni ... i wycofac zgode :-(

    Numery zaczynające się na 611, 616, 717 itd. są 9-cyfrowe, więc to
    "chyba" nie Wrocław, Poznań itd.

    Twoja rada odnośnie wycofania zgody jest po prostu genialna. Masz więcej
    takich?

  • 4. Data: 2020-02-10 13:20:12
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 10.02.2020 o 13:13, User pisze:

    > Numery zaczynające się na 611, 616, 717 itd. są 9-cyfrowe, więc to
    > "chyba" nie Wrocław, Poznań itd.

    Wszystkie normalne numery w kraju są 9-cyfrowe. W Poznaniu też. :)

    MJ

  • 5. Data: 2020-02-10 14:05:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "User" napisał w wiadomości grup
    pl...
    > 71 to Wroclaw, ale komu przydzielili 717 ... mozesz wyciac za duzo.
    > 61 Poznan o ile mnie skleroza ...

    >Numery zaczynające się na 611, 616, 717 itd. są 9-cyfrowe, więc to
    >"chyba" nie Wrocław, Poznań itd.

    wszystkie numery w kraju sa 9-cyfrowe ... poza skroconymi.

    >Twoja rada odnośnie wycofania zgody jest po prostu genialna. Masz
    >więcej
    takich?

    Troche zachodu kosztuje ... ale ich bardziej niz ciebe.
    Chyba, ze sie rozlacza. Ale wtedy numer, data, godzina, i donosik do
    UODO.

    Wnioskujesz o usuniecie/zmiane danych, oni musza potwierdzic :-)
    A przy okazji zrodlo moze namierzysz.

    No i rada na przyszlosc - nigdy sie nie zgadzac na udostepnienie
    danych innym podmiotom.

    J.

  • 6. Data: 2020-02-10 14:34:01
    Od: User <U...@U...com>

    W dniu 10.02.2020 o 14:05, J.F. pisze:
    > No i rada na przyszlosc - nigdy sie nie zgadzac na udostepnienie
    > danych innym podmiotom.

    Nigdy nie zgadzam się, ale to nie wystarczy.

    Zapraszający na badania, szczególnie te dla osób starszych, podobnie jak
    złodzieje
    używający metody na wnuczka, numery biorą ze starych książek telefonicznych.

    Pozostali mają w komputerze zaprogramowane numery telefonów zwiększające
    się o 1.
    O zgodach nie ma mowy, podobnie jak o dowiedzeniu się kto dzwoni.

    Jedyna metoda to zablokowanie połączeń. Dlatego pytam.
    Może ktoś zna metodę? Nawet jeśli zablokuję w ten sposób połowę Poznania
    czy Wrocławia,
    to i tak warto. Jeśli ktoś ma naprawdę ważna sprawę to znajdzie inny
    sposób żeby się skontaktować.

    Czekam na podpowiedź skutecznej metody i pozdrawiam.

  • 7. Data: 2020-02-10 17:36:10
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-02-10 o 14:34, User pisze:

> [...]
    > sposób żeby się skontaktować.
    >
    > Czekam na podpowiedź skutecznej metody i pozdrawiam.

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.we
    bascender.callerid&hl=pl

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 8. Data: 2020-02-10 17:58:43
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-02-10 o 12:46, User pisze:
> [...]
    > odbierający jest bezsilny.
    >
    > Interesuje mnie to zarówno odnośnie telefonów komórkowych jak i

    Na Androida używam "Odebrać telefon?":
    https://play.google.com/store/apps/details?id=org.mi
    stergroup.muzutozvednout&hl=pl

    Pisze obsolete, ale mam. Teraz jest nowa wersja tego softu, ale nie
    sprawdzałem:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=org.mi
    stergroup.shouldianswer

    Stacjonarne to jest problem...

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2020-02-10 18:12:05
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 10.02.2020 o 14:34, User pisze:
    > Jedyna metoda to zablokowanie połączeń.

    Ależ nie jedyna.

    Proszę poczekać, bo właśnie kieruję. Zaraz się zatrzymam gdzieś i
    pogadamy. (i jedziesz)

    Czemu mi pan oferuje imprezę 300 km ode mnie? Bilety też opłacicie?
    (jeden był sprytny i dopytywał "To dokąd się dodzwoniłem?" ale po "na
    komórkę" wymiękł)

    Nie znam hotelu MDM, może pan opisać jak z Wileńskiego tam dojdę? (i
    "rób" notatki)

    [ dyszysz do słuchawki ]

    ...i takie tam. Ja wiem że głupie, ale działa.

    --
    Alf/red/

  • 10. Data: 2020-02-10 18:26:54
    Od: User <U...@U...com>

    W dniu 10.02.2020 o 17:58, Irokez pisze:

> [...]
    stergroup.muzutozvednout&hl=pl

    > Pisze obsolete, ale mam. Teraz jest nowa wersja tego softu, ale nie

    Nie mogę sprawdzić, bo nie mam Androida. Chodziło mi jednak
    raczej o to by zablokowani przeze mnie dzwoniący byli w ogóle
    ignorowani, a nie żeby telefon za każdym razem dzwonił i pytał
    czy chcę odebrać. Bez tej aplikacji też mogę nie odebrać.
    Poza tym strony. których linki zostały podane, nie pokazują
    wprost że mogę podać by zblokowane/odrzucone zostały połączenia
    od numerów: 616*, 717* itd.