  • 31. Data: 2020-02-12 20:59:53
    Temat: Re: Jak HURTEM zablokować nękające numery?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > Pracują cały rok. Ale dzwonią do różnych miast i województw.
    > Pewnie akurat zlecenie mają na inna okolicę.

    Fine by me ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

  • 32. Data: 2020-02-16 16:24:46
    Od: xxx <k...@o...pl>

    W dniu 2020-02-10 o 12:46, User pisze:
    > Jak hurtem zablokować numery zaczynające się na przykład od 611, 616,
    > 717 itd.?

    Ja w panelu stacjonarnego VOIPa (Ipfon.pl) ustawiam dowolne blokady. Jak
    dzwoni numer 71743.... to blokuję w panelu w zakładce czarna lista : 71743*
    Gwiazdka oznacza dowolne rozszerzenie numeru. Najlepsza opcja to
    blokowanie w ten sposób.

  • 33. Data: 2020-02-16 21:36:37
    Od: User <U...@U...com>

    W dniu 16.02.2020 o 16:24, xxx pisze:

> [...]
    > : 71743*
    > Gwiazdka oznacza dowolne rozszerzenie numeru. Najlepsza opcja to

    Dzięki za odpowiedź.
    Rozumiem, że Ipfon to Twój dostawca usług. Ja jestem w Orange i
    możliwości, o których piszesz,
    w Mój Orange nie widzę. Ale skontaktuję się z konsultantem, może są,
    tylko ukryte.