  • 1. Data: 2016-06-14 17:40:59
    Temat: Jak bardzo...
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    trzeba mieć nasrane we łbie żeby wykonać taki manewr?
    https://www.youtube.com/watch?v=EIaLUUveAms&feature=
    youtu.be&t=165

  • 2. Data: 2016-06-14 17:46:32
    Temat: Re: Jak bardzo...
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 14.06.2016 o 17:40, spider pisze:
    > trzeba mieć nasrane we łbie żeby wykonać taki manewr?
    > https://www.youtube.com/watch?v=EIaLUUveAms&feature=
    youtu.be&t=165

    To nie jest forum dla kretynów, tu się nie wrzuca linków bez słowa o co
    chodzi.

  • 3. Data: 2016-06-14 18:04:40
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2016-06-14 o 17:46, Cavallino pisze:
    > To nie jest forum dla kretynów, tu się nie wrzuca linków bez słowa o co
    > chodzi.

    Myślałem że niekretyni domyślą się że chodzi o jakiś głupi manewr
    samochodem :)
    Proszę bardzo streszczenie:
    Popis idioty na autostradzie: wyprzedzanie pasem awaryjnym.

  • 4. Data: 2016-06-14 18:25:38
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "spider" <"spajder78[wytnij]"@wp.pl> napisał w wiadomości

    > Myślałem że niekretyni domyślą się że chodzi o jakiś głupi manewr
    > samochodem :)
    > Proszę bardzo streszczenie:
    > Popis idioty na autostradzie: wyprzedzanie pasem awaryjnym.

    bez spektakularnego finalu, ot zjechal, wyprzedzil pare tirow i pojechal
    dalej

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 5. Data: 2016-06-14 19:11:29
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 14 Jun 2016 18:04:40 +0200, w <57602b19$0$642$65785112@news.neostrada.pl>,
    spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl> napisał(-a):

    > Myślałem że niekretyni domyślą się że chodzi o jakiś głupi manewr
    > samochodem :)
    > Proszę bardzo streszczenie:
    > Popis idioty na autostradzie: wyprzedzanie pasem awaryjnym.

    Eeee...

  • 6. Data: 2016-06-14 19:35:13
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-06-14 o 17:40, spider pisze:
    > trzeba mieć nasrane we łbie żeby wykonać taki manewr?
    > https://www.youtube.com/watch?v=EIaLUUveAms&feature=
    youtu.be&t=165

    Mały penis...

  • 7. Data: 2016-06-14 21:18:01
    Od: <2...@5...211801.invalid> (Tom N)

    PlaMa w

    youtu.be&t=165

    > Mały penis...

    Ten wyprzedzony gamoń z kamerką oraz ten drugi przed nim jak najbardziej,
    obaj "nagle" odkryli pedał gazu...

    --
    'Tom N'

  • 8. Data: 2016-06-14 22:30:32
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "spider"

    trzeba mieć nasrane we łbie żeby wykonać taki manewr?
    https://www.youtube.com/watch?v=EIaLUUveAms&feature=
    youtu.be&t=165
    ---
    E tam, wkurzył się gościu i objechał wszystkich

  • 9. Data: 2016-06-14 22:31:16
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "tck"

> [...]
    > Popis idioty na autostradzie: wyprzedzanie pasem awaryjnym.

    bez spektakularnego finalu, ot zjechal, wyprzedzil pare tirow i pojechal
    Nie, wyprzedził kilka osobówek, które blokowały lewy pas

  • 10. Data: 2016-06-15 00:25:57
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-06-14 o 21:18, (Tom N) pisze:

    > Ten wyprzedzony gamoń z kamerką oraz ten drugi przed nim jak najbardziej,
    > obaj "nagle" odkryli pedał gazu...

    Serio? To Cię najbardziej wkurzyło w tym filmiku?