  • 1. Data: 2020-03-25 09:41:25
    Temat: Jak bezpiecznie tankować paliwo, żeby tego syfa nie złapać
    Od: "T." <k...@i...pl>

    https://www.facebook.com/autopolska2017/photos/a.142
    8785070753311/1888821108083036/?type=3&theater

    W sumie nic nadzwyczajnego, ale może komuś się przyda...

  • 2. Data: 2020-03-25 14:56:37
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-03-25 o 09:41, T. pisze:
    > https://www.facebook.com/autopolska2017/photos/a.142
    8785070753311/1888821108083036/?type=3&theater

    > W sumie nic nadzwyczajnego, ale może komuś się przyda...

    Właśnie byłem u mnie na Auchan, rękawiczek zero, wszystkie znikły.
    Zdezynfekowałem ręce benzyną z pistoletu a potem zalałem.

    ;)

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2020-03-25 15:19:41
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 25.03.2020 o 14:56, Irokez pisze:

    > Właśnie byłem u mnie na Auchan, rękawiczek zero, wszystkie znikły.
    > Zdezynfekowałem ręce benzyną z pistoletu a potem zalałem.

    Przyjechać z własnymi rękawiczkami suwerena nie stać?
    W opisanym przypadku trzeba było zastosować środek
    ekologiczny: obsikać ręce. Według medycyny alternatywnej,
    mocz ma właściwości dezynfekcyjne.

  • 4. Data: 2020-03-25 16:39:05
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-03-25 o 15:19, collie pisze:

    > Przyjechać z własnymi rękawiczkami suwerena nie stać?
    > W opisanym przypadku trzeba było zastosować środek
    > ekologiczny: obsikać ręce. Według medycyny alternatywnej,
    > mocz ma właściwości dezynfekcyjne.

    a faktycznie, zapomniałem.
    A mogłem dwie sprawy legitnie załatwić pod dystrybutorem, bo pęcherz cisnęło

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2020-03-25 20:22:37
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    noś ze sobą psikadło z alkoholem

  • 6. Data: 2020-03-25 22:55:26
    Od: andal <a...@a...org>

    On Wed, 25 Mar 2020 20:22:37 +0100, sirapacz wrote:

    > noś ze sobą psikadło z alkoholem

    a czy posiadanie alkoholu w stanie 'otwartym' w samodzie jest legalne ?

  • 7. Data: 2020-03-25 23:03:23
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 25.03.2020 o 20:22, sirapacz pisze:

    > noś ze sobą psikadło z alkoholem

    Nie trzeba psikadła. Nabierasz alkohol w usta i pryskasz.
    Jednocześnie możesz dokonać dezynfekcji wewnętrznej.

  • 8. Data: 2020-03-25 23:08:43
    Od: andal <a...@a...org>

    On Wed, 25 Mar 2020 23:03:23 +0100, collie wrote:

    > Nie trzeba psikadła. Nabierasz alkohol w usta i pryskasz.
    > Jednocześnie możesz dokonać dezynfekcji wewnętrznej.

    LOL

  • 9. Data: 2020-03-26 08:20:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.03.2020 o 22:55, andal pisze:

    > a czy posiadanie alkoholu w stanie 'otwartym' w samodzie jest legalne ?

    A czemu nie? Mi zdarzało się pić piwo na miejscu paxa jak i prowadzić
    (już bez piwa) jak paxy piły piwo.

    --
    Shrek

  • 10. Data: 2020-03-26 09:17:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "collie" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Nie trzeba psikadła. Nabierasz alkohol w usta i pryskasz.
    >Jednocześnie możesz dokonać dezynfekcji wewnętrznej.

    Na stacji benzynowej ?
    Troche niebezpiecznie, ale moze sad uzna w tych trudnych czasach :-)

    J.