  • 1. Data: 2018-03-08 13:19:06
    Temat: Jak dojść do zamka zepsutego - zamknięta klapa w peugeot 307 cc
    Od: g...@w...pl

    Witam

    Staram się szukać gdziekolwiek informacji ale niestety nikt nic nie wie. Widziałam
    już motyw z problemem z bagażnikiem ale to nie u mnie. W moim przypadku wszystko
    działa tylko sam mechanizm otwierania nie działa. Otwieranie z 0 i kluczyka, w ogóle
    mechanizm nie odpowiada a tyknie siedzenia nie są ściągane tylko kanapy a ponoć tam i
    tak jest jakaś blacha. Proszę o pomoc bo nawet w ASO nie wiedzą co robić tylko kasę
    chcą ciągnąć . ps pod komputer już był podłączany i nie ma dojścia do bagażnika,
    bezpieczniki itd posprawdzane. Trzeba jakoś otworzyć aby dojść do tego zepsutego
    zamka. POMOCY!!!

  • 2. Data: 2018-03-08 13:52:51
    Od: "Kierwnik" <j...@l...pl>

    Użytkownik <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

> [...]
    > ciągnąć . ps pod komputer już był podłączany i nie ma dojścia do
    > bagażnika, bezpieczniki itd posprawdzane. Trzeba jakoś otworzyć aby dojść

    Wymontuj oparcia kanapy i zobacz czy nie da się
    wejść do bagażnika.
    Jezeli jest blacha, to może da się ją odkręcić.

  • 3. Data: 2018-03-08 14:28:51
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=z-84wl10iCw

  • 4. Data: 2018-03-08 14:31:35
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2018-03-08 o 14:28, sirapacz pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=z-84wl10iCw
    ps. wiem, że to nie cc

  • 5. Data: 2018-03-09 07:48:41
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2018-03-08 o 13:19, g...@w...pl pisze:
> [...]
    bezpieczniki itd posprawdzane. Trzeba jakoś otworzyć aby dojść do tego zepsutego

    Pod co podłączałeś auto?? Uniwersalny skaner czy Lexia/PeugeotPlanet???

    Bo jak PeugeotPlanet to jak dobrze pamiętam jest możliwość wymuszenia
    odblokowania zamka. i Jak tylko elektrycznie wiązka sprawna to musi
    zamek odpuścić.