  • 61. Data: 2012-02-07 20:34:55
    Temat: Re: Jak działa OC i dlaczego są różne stawki.
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-02-01 22:33, s...@W...gazeta.pl wrote:

    > Podobno w USA nie ma. Ale nie wiem nie byłem nie widziałem. Ktoś mówił.

    A Adam Płaszcyca twiedził, że nie trzeba za wielką wodę, a wystarczy za
    Odrę i tam nie ma obowiązkowego OC:P NIe wierz tak we wszystko co
    "podobno":P

    Shrek.

  • 62. Data: 2012-02-07 20:38:36
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-07 20:34, Shrek pisze:

    > A Adam Płaszcyca twiedził, że nie trzeba za wielką wodę, a wystarczy za
    > Odrę i tam nie ma obowiązkowego OC:P NIe wierz tak we wszystko co
    > "podobno":P

    Eeee? Za Odrą nie ma obowiązkowego OC? Ciekawe...

    PS - rewelacje o braku obowiązkowe OC w USA są fałszywe :)

  • 63. Data: 2012-02-07 20:55:00
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-02-07 20:38, Artur Maśląg wrote:

    > Eeee? Za Odrą nie ma obowiązkowego OC? Ciekawe...

    Tako rzecze Adam:P Jego pytaj o szczegóły.

    Shrek.

  • 64. Data: 2012-02-07 21:07:01
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-07 20:55, Shrek pisze:

    > Tako rzecze Adam:P Jego pytaj o szczegóły.

    Nie, dziękuję :)

  • 65. Data: 2012-02-07 22:14:59
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 07 Feb 2012 20:38:36 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Eeee? Za Odrą nie ma obowiązkowego OC? Ciekawe...

    Nie ma. Wystarczy mieć odpowiednio duży majątek.
    --
    ___________ (R)

  • 66. Data: 2012-02-07 22:28:19
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-02-07 22:14, Adam Płaszczyca wrote:

    > Nie ma. Wystarczy mieć odpowiednio duży majątek.

    Pierwszy link z brzegu

    http://nazachodzie.de/autem-po-niemczech/ubezpieczen
    ie-auta-w-niemczech-kfz-versicherung.html

    Ubezpieczenie samochodowe w Niemczech (Autoversicherung, Kfz-Versicherung)
    Rodzaje ubezpieczeń samochodowych

    Jeśli chcesz zarejestrować samochód w Niemczech potrzebujesz
    ubezpieczenie OC, czyli ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
    (Kraftfahrzeugversicherung, w skrócie Kfz-Haftpflichtversicherung).
    Kfz-Haftpflichtversicherung jest powszechnie obowiązkowe i gwarantuje Ci
    pokrycie szkód wyrządzonych Twoim pojazdem innym uczestnikom ruchu.

    Teraz poprosimy o twoje źródło.

    Shrek.