  • 1. Data: 2010-05-04 12:02:16
    Temat: Jak jest zbudowana lampa w Oplu Zafira, Astra itp?
    Od: "G.K." <g...@g...pl>

    Witam,
    Rozumiem, że jest plastikowy przeźroczysty przód i... tylna część z
    lustrem czy też to lustro to jest osobny element i jest jeszcze tył
    plastikowy? Pytam, bo mam reflektor zmatowiony i to lustro pożółknięte.
    Na all... są tanio lampy z wyłamanymi uchwytami ale z ładnym szkłem,
    mógłbym zmienić samo szkło, ale wtedy lustro zostanie pożółknięte. Chyba
    że da się je wyczyścić lub lampa składa się z 3 elementów, ale o to
    pytam właśnie.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 2. Data: 2010-05-04 12:23:47
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "G.K." <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Na all... są tanio lampy

    To jeszcze się zorientuj jak są oznaczone lampy
    dla ruchu lewostronnego.

    Nie jeździłeś czasami na jakichś żarówkach 100W,
    albo xenonach ?

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2010-05-04 12:26:50
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > je wyczyścić lub lampa składa się z 3 elementów, ale o to pytam właśnie.

    lampa m.in. składa się osobno z obudowy, odbłyśnika i szkła, szkło demontuje
    się np. przez podgrzanie (piekarnik, suszarka, opalarka), odbłyśnik powinien
    dać się wyczyścić,

    brat

  • 4. Data: 2010-05-04 13:11:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "G.K." <g...@g...pl> napisał w
    > Na all... są tanio lampy z wyłamanymi uchwytami ale z ładnym
    > szkłem, mógłbym zmienić samo szkło, ale wtedy lustro zostanie
    > pożółknięte.

    Elementow byc moze jest wiecej [regulacja itp], a lustro byc moze
    da sie napylic ponownie - byc moze, bo rzemieslnicze napylarnie
    chyba zanikly, przemyslowe nie wiem czy przyjma, a teleskopowe moga
    byc za drogie i za daleko ..

    J.

  • 5. Data: 2010-05-04 13:24:53
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 4 Maj, 13:11, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > da sie napylic ponownie - byc moze, bo rzemieslnicze napylarnie
    > chyba zanikly, przemyslowe nie wiem czy przyjma, a teleskopowe moga

    http://www.regeneracja-hc.com/

    Dobrze i niedrogo.

    pozdr
    AA

  • 6. Data: 2010-05-04 13:47:49
    Od: Wojciech Borczyk <b...@m...astro.amu.edu.pl>

    On Tue, 4 May 2010, J.F. wrote:

    > a lustro byc moze da sie napylic ponownie - byc moze, bo rzemieslnicze
    > napylarnie chyba zanikly,

    Są, są... Nawet znam jedną w Poznaniu: http://www.reflektory.mobilklik.pl
    , ul. Grunwaldzka 413, (61)8678695 .

    > a teleskopowe moga byc za drogie i za daleko ..

    No i ciekawe, czy podjęli by się napylenia na metalowym podłożu? :)

    Pozdrawiam :)

    W.

  • 7. Data: 2010-05-04 13:55:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Wojciech Borczyk" <b...@m...astro.amu.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:alpine.DEB.1.10.1005041340030.12364@moon.astro.
    amu.edu.pl...
    On Tue, 4 May 2010, J.F. wrote:

    > a lustro byc moze da sie napylic ponownie - byc moze, bo rzemieslnicze
    > napylarnie chyba zanikly,

    >Są, są... Nawet znam jedną w Poznaniu: http://www.reflektory.mobilklik.pl
    >, ul. Grunwaldzka 413, (61)8678695 .

    Testowałeś?
    Ciekawe czy naprawiają (w sensie uszczelniają) również reflektory z Punto?

  • 8. Data: 2010-05-04 14:07:19
    Od: Wojciech Borczyk <b...@m...astro.amu.edu.pl>

    On Tue, 4 May 2010, Cavallino wrote:

    > Testowałeś? Ciekawe czy naprawiają (w sensie uszczelniają) również
    > reflektory z Punto?

    Testowałem, ale tylko na reflektorach do "weterenów" (raz do Willysa,
    drugi raz do motocykla). Wyszło nawet nienajgorzej, chociaż do jakości
    fabrycznie nowej powłoki trochę brakowało... ;-) Dawałem im wtedy same
    odbłyśniki (z wyjętymi szkłami), ale myślę, że z uszczelnieniem sobie
    też powinni poradzić. A co się stało, że trzeba doszczelnić? Uderzone
    były?

    Pozdrawiam,

    W.

  • 9. Data: 2010-05-04 14:15:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    >odbłyśniki (z wyjętymi szkłami), ale myślę, że z uszczelnieniem sobie
    >też powinni poradzić. A co się stało, że trzeba doszczelnić? Uderzone

    Nie, one tak mają że przeciekają same z siebie, z tego co widziałem w necie
    to dość częsta usterka.
    Pewnie jakieś nieszczelności na łączeniu części przezroczystej z resztą, ale
    nie wiem dokładnie.
    U mnie nigdy nic im nie było, ale ostatnio zauważyłem że po potraktowaniu
    myjką były mokre od środka.

  • 10. Data: 2010-05-04 14:22:03
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    wiadomości news:hrp35r$h36$1@news.onet.pl...
    > U mnie nigdy nic im nie było, ale ostatnio zauważyłem że po potraktowaniu
    > myjką były mokre od środka.

    Czasami "pocą się" (tylne również - Astra G),
    serwis reklamacji nie uznaje, bo producent odrzuca.
    TTTM.
    (w F i H nie stwierdzono).

    Pzdr

    JKK