  • 1. Data: 2018-11-27 07:40:21
    Temat: Jak kopiowac uszkodzone pliki *.vob nie bit po bicie?
    Od: ń <k...@t...sie>

    Przy próbie tradycyjnego (sytemem) skopiowania plików VOB z kilkuletniej nagranej
    płyty DVD wyskakują błędy odczytu.
    Jakim programem skopiować częściowo felerną płytę, żeby "przeskoczył" nie dające się
    odczytać bity strumienia wideo?

  • 2. Data: 2018-11-27 17:29:53
    Od: Marcin Kocur <m...@y...com>

    W dniu 27.11.2018 o 07:40, ń pisze:
> [...]
    > Jakim programem skopiować częściowo felerną płytę, żeby "przeskoczył"
    > nie dające się odczytać bity strumienia wideo?

    http://wiki.linuxquestions.org/wiki/Dd_rescue

    Marcin Kocur
    http://linux-porady.info- Linux od A do B :]

  • 3. Data: 2018-11-28 01:24:12
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    ń pisze tak:

> [...]
    > programem skopiować częściowo felerną płytę, żeby "przeskoczył"
    > nie dające się odczytać bity strumienia wideo?

    obiecujesz pisać pod? :)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 4. Data: 2018-11-28 03:24:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Uszkodzone płyty CD/DVD można czytać za pomocą programów takich
    jak ISObuster czy Win_Hex, ale IMO z VOBami powinien poradzić
    sobie każdy przyzwoity program do obsługi filmów. Takoż z CDDA.

    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    ..;\|/.......................................

    "ń" ptiosm$sbu$...@n...news.atman.pl

  • 5. Data: 2018-11-30 14:39:13
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-11-28 o 01:24, PiteR pisze:

    > obiecujesz pisać pod? :)

    Aleś uparty!
    Tak, wiem że są ludzie, którzy lubią kiedy im się pluje w twarz. Ale
    żeby aż tak?
    Pamiętam dawną dyskusję, kiedy ten burak podpisywał się 666. Wtedy
    oświadczył, że ma w dupie netykietę i tych, co się do niej stosują. Że
    to głupki godne pogardy. I najśmieszniejsze jest to, że ma rację
    oceniając w ten sposób swoich rozmówców. :D Bo tylko tacy z nim
    rozmawiają. Każdy, kto ma choć odrobinę godności, będzie tego typa
    ignorował.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 6. Data: 2018-12-01 00:03:47
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Akarm pisze tak:

    > Aleś uparty!

    No cóż, nie byłbym elektronikiem ;)

    Znam tylko jednego człowieka bardziej upartego. Też Piotr.
    Pozdrawiam panie Piotrze.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.