  • 1. Data: 2015-03-27 17:38:41
    Temat: Jak montujecie rejestratory jazdy ??
    Od: piters <p...@o...eu>

    Jak montujecie rejestratory jazdy zeby wam kabel nie przeszkadzał ??
    Może rzucicie jakims linkiem

    ps. przy okazji ma ktoś rejestrator truecam a7 ?

  • 2. Data: 2015-03-27 17:54:53
    Temat: Re: Jak montujecie rejestratory jazdy ??
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-03-27 o 17:38, piters pisze:
    > Jak montujecie rejestratory jazdy zeby wam kabel nie przeszkadzał ??

    Do MiVue mam długi kabel. Wtyczka za środkowym kokpitem wpięta w
    rozdzielacz który tam schowałem, aby nie blokować gniazdka zapalniczki.
    Kabel idzie pod deską, za schowkiem pasażera, słupkiem, podsufitówką i
    wychodzi koło lusterka. Prosto do rejestratora. Jest specjalnie wtyczka
    wyprofilowana pod taki montaż, wpięta w rejestrator i skręca kabelek od
    razu do góry.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2015-03-27 19:55:52
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "piters" <p...@o...eu> wrote in message
    > Jak montujecie rejestratory jazdy zeby wam kabel nie przeszkadzał ??

    kabel USB pociągnięty od adaptera 12V->5V USB (który wpięty jest w instalajcę
    koło bezpieczników i zailanie włączane razem z zapłonem) pod tapicerką słupka i
    podsufitką wychodzi obok lusterka, rejstrator na przyssawce do szyby centralnie
    na środku u góry obok lusterka.

    Linku brak sorry.

    Pzdr
    Piotr

  • 4. Data: 2015-03-27 22:44:05
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    "Irokez" wrote in message news:mf43bt$3lk$1@mx1.internetia.pl...

> [...]
    > wychodzi koło lusterka. Prosto do rejestratora. Jest specjalnie wtyczka
    > wyprofilowana pod taki montaż, wpięta w rejestrator i skręca kabelek od

    U mnie w sposób umożliwiający szybki demontaż (też MiVue): wtyczka w
    rozgałęziaczu w nogach pasażera (przykręcony do plastiku tunelu środkowego,
    kabel poprowadzony pod dywanikiem, po słupku pod uszczelką do sufitu, dalej
    przeciągnięty przez otwór w daszku przeciwsłonecznym, pod krawędzią obudowy
    oświetlenia i do kamery, zamocowanej wysoko, po prawej stronie lusterka. 5
    minut roboty, ale oczywiście konstrukcja samochodu musi sprzyjać.

    --
    Axel

  • 5. Data: 2015-03-27 23:59:33
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

    u mnie z zapalniczki do rejestratora na szybie. nie mam czasu na kombinacje.
    działa? działa.

  • 6. Data: 2015-03-28 10:07:37
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-03-27 o 23:59, kor_nick pisze:
    > u mnie z zapalniczki do rejestratora na szybie. nie mam czasu na
    > kombinacje. działa? działa.

    Jasne że działa, ale po jakimś czasie zabrakło mi gniazd zapalniczek a
    kable wiszące zaczęły być upierdliwe. Pewnie stąd pytanie pirters'a.
    Czemu upierdliwe? Bo jest jeszcze wtyczka ładowarki do komórki, dalej
    jadę to wtyczka do nawigacji Beckera (nie mam w radiu, a 3 koła za radio
    z nawigacją to jakiś żart; nie interesuje mnie chińszczyzna
    radio-nawigacjo-podobna co udaje że działa).

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2015-03-28 11:06:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    >wtyczka do nawigacji Beckera (nie mam w radiu, a 3 koła za radio z
    >nawigacją to jakiś żart;

    Poniżej 1000 na allegro też kupisz.

  • 8. Data: 2015-03-28 15:16:30
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-03-27 o 17:38, piters pisze:
    > Jak montujecie rejestratory jazdy zeby wam kabel nie przeszkadzał ??
    > Może rzucicie jakims linkiem
    >
    > ps. przy okazji ma ktoś rejestrator truecam a7 ?

    Normalnie przy lusterku wstecznym, do gniazda zapalniczki. Zwisający
    kabel w niczym nie przeszkadza.

    Niestety nie, ja teraz używam Tracer Viaggio.

  • 9. Data: 2015-03-28 16:04:16
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "X-Man" <k...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > słupka i podsufitką wychodzi obok lusterka, rejstrator na przyssawce do
    > szyby centralnie na środku u góry obok lusterka.

    tak samo

    --
    http://db.org.pl/

  • 10. Data: 2015-03-28 18:50:39
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2015-03-27 o 17:38, piters pisze:
    > Jak montujecie rejestratory jazdy zeby wam kabel nie przeszkadzał ??
    > Może rzucicie jakims linkiem
    >
    > ps. przy okazji ma ktoś rejestrator truecam a7 ?

    Podłączyłem do kabli od lampki przy lusterku wstecznym.