  • 1. Data: 2015-08-31 23:22:19
    Temat: Jak namówić rodziców na quada?
    Od: Igor98 <i.grebin@_NOSPAM_interia.pl>

    Witam mam w Grudniu 17 lat i posiadam quada 110 lecz nie mogę jeździć nim
    po drogach bo nie ma homologacji i chce kupić nowy lecz rodzice się na
    pewno nie zgodzą.Tate musiałem z 2 lata prosić by kupił mi quada i było
    ciężko.O wszystko co ich proszę to mówią że to moje zachcianki i nie chcą
    mi kupić.Nie mogę zbierać sam pieniędzy bo nie mam jak mieszkam na wsi
    ulotki oraz prace sezonowe odpadają.

  • 2. Data: 2015-08-31 23:38:40
    Temat: Re: Jak namówić rodziców na quada?
    Od: "Artur Gatty" <b...@b...maila.com>

    Użytkownik "Igor98" napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...

> [...]
    >ciężko.O wszystko co ich proszę to mówią że to moje zachcianki i nie chcą
    >mi kupić.Nie mogę zbierać sam pieniędzy bo nie mam jak mieszkam na wsi

    tak z ciekawości, jak chcesz jeździć tym quadem po drogach nie mając PJ?
    Zakładam, że quad 110ccm ma ok 7-10KM, a więc PJ kat. AM odpada.

  • 3. Data: 2015-09-01 11:36:33
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-08-31 o 23:38, Artur Gatty pisze:
> [...]
    >
    > tak z ciekawości, jak chcesz jeździć tym quadem po drogach nie mając PJ?
    > Zakładam, że quad 110ccm ma ok 7-10KM, a więc PJ kat. AM odpada.

    A2 da się zrobić od 16 lat. A2 jest do 125 ccm. Nie wiem, czy obejmuje
    quady.

    A tata wątkotwórcy jest rozsądny. Boi się o swoje dziecko. Dla niego
    dziecko zawsze będzie małe i niesamodzielne.

    --
    MN

  • 4. Data: 2015-09-01 11:55:08
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    Marcin N <m...@o...pl> wrote:

    > A tata wątkotwórcy jest rozsądny. Boi się o swoje dziecko. Dla niego
    > dziecko zawsze będzie małe i niesamodzielne.

    Akurat ostatnie zdanie, pomijając kontekst, to nie jest wyraz rozsądku,
    tylko nadopiekuńczości. Jak wątkotwórca będzie miał 30 lat to też tatuś
    będzie chciał, żeby był syneczkiem tatusia?

    Oczywiście jak wątkotwórca ma 16 lat, to kopa w d... a nie quada...

    --
    Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. & Toyota Yaris I FL 1.3 2004 r.
    http://motogof.tumblr.com/

  • 5. Data: 2015-09-01 12:01:32
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-09-01 o 11:55, Gof pisze:

    > Akurat ostatnie zdanie, pomijając kontekst, to nie jest wyraz rozsądku,
    > tylko nadopiekuńczości. Jak wątkotwórca będzie miał 30 lat to też tatuś
    > będzie chciał, żeby był syneczkiem tatusia?

    Zostań tatusiem i osobiście się przekonaj.

    --
    MN

  • 6. Data: 2015-09-01 14:29:39
    Od: "Artur Gatty" <b...@b...maila.com>

    .pl...

    W dniu 2015-08-31 o 23:38, Artur Gatty pisze:

    >A2 da się zrobić od 16 lat. A2 jest do 125 ccm. Nie wiem, czy obejmuje
    >quady.

    kat. A1 jest od 16 lat i do 125ccm, można prowadzić quady pod warunkiem
    ograniczenia konstrukcyjnego ich prędkości do 45km/h. Nie uprawnia ona
    jednak do prowadzenia quadów.
    Kat. A2 jest od 18lat uprawnia do prowadzenia motocykli do 35kw mocy, ale
    też nie do quadów o prędkości konstrukcyjnej pow. 45km/h. Aby prowadzić
    quada potrzebne jest co najmniej prawo jazdy kat. B.
    Chyba że taki quad 110 jest konstrukcyjnie ograniczony do 45km/h, wtedy całe
    rozważania nie mają sensu, bo wystarczy na niego kat. AM lub dowolna inna.

    źródło http://www.prawojazdy.com.pl/kategorie-prawa-jazdy

  • 7. Data: 2015-09-01 14:38:22
    Od: "Artur Gatty" <b...@b...maila.com>

    trochę nieskładnie mi wyszło, bo poprawiałem po napisaniu, ale w linku jest
    klarownie opisane.

  • 8. Data: 2015-09-02 19:00:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Igor98 i.grebin@_NOSPAM_interia.pl ...

> [...]
    > zachcianki i nie chcą mi kupić.Nie mogę zbierać sam pieniędzy bo nie
    > mam jak mieszkam na wsi ulotki oraz prace sezonowe odpadają.

    Przeraza mnie poziom dzisiejszych 17-latków...

  • 9. Data: 2015-09-07 13:47:23
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    Marcin N <m...@o...pl> wrote:

    > Zostań tatusiem i osobiście się przekonaj.

    Argument nie trzyma poziomu.

  • 10. Data: 2015-09-07 18:30:25
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 07.09.2015 o 13:47, Gof pisze:

    > Argument nie trzyma poziomu.

    za wysoki jak na sikacza?

    --
    Arni

    SCIGACZ.PL to szambo a jego właściciel to chuj.
    Pisząc przez bramkę na newsy dostajesz na dzień dobry -50 do lansu.
    Jeśli masz zamiar o coś zapytać to poszukaj jak skonfigurować czytnik
    grup newsowych i pisz na pl.rec.motocykle.
    Jeśli nie potrafisz tego zrobić to lepiej nie pytaj wcale, poszukaj
    forum na scigacz.pl, jest ono dostosowane do Twojego IQ