  • 1. Data: 2014-09-11 07:47:40
    Temat: Jak naprawić ułamany pałąk słuchawek
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Moje dziecko kupiło sobie dość drogie słuchawki.
    Oczywiście producent (Philips) zadbał, żeby w najbardziej obciążonym
    miejscu pałąk był plastikowy i trzymał się na słowo honoru.

    Tu widok uszkodzenia:

    http://scr.hu/4w1/w90yg

    Poradźcie, jak to naprawić. Mocowanie jest oparte wyłącznie na dwóch
    krótkich bokach (na dłuższym jest szczelina). Nie sądzę, żeby goły klej
    utrzymał to bez jakichś dodatkowych wzmocnień.

    Ratujcie!

    --
    MN

  • 2. Data: 2014-09-11 07:58:45
    Temat: Re: Jak naprawić ułamany pałąk słuchawek
    Od: PeJot <P...@s...pl>

    W dniu 2014-09-11 07:47, Marcin N pisze:
> [...]
    > krótkich bokach (na dłuższym jest szczelina). Nie sądzę, żeby goły klej
    > utrzymał to bez jakichś dodatkowych wzmocnień.

    Wzmocnienie od spodu i od góry pałąka, na całej jego długości. Blacha
    nierdzewna wyglądała by całkiem fajnie.

    --
    P.Jankisz

  • 3. Data: 2014-09-11 08:24:24
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-09-11 07:58, PeJot pisze:

    > Wzmocnienie od spodu i od góry pałąka, na całej jego długości. Blacha
    > nierdzewna wyglądała by całkiem fajnie.

    Wzmocnienie od wewnątrz nie wchodzi w grę, bo pałąk przesuwa się na
    innym plastikowym elemencie, który jest starannie wpasowany. Pozostaje
    kawałek blaszki od zewnątrz, ale tu też problem - bo to, co na obrazku
    jest wygięte w łuk.

    To może dwie blaszki na tych węższych bokach? Tylko skąd takie blaszki
    wziąć i jaki klej taką blaszkę przyklei na tyle dobrze, że wszystko
    zadziała?

    --
    MN

  • 4. Data: 2014-09-11 10:29:59
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    "Marcin N"
    > To może dwie blaszki na tych węższych bokach? Tylko skąd takie blaszki
    > wziąć

    Wytną laserem za kilka zł. Wypalą też otwory, zrobisz frezunek i utopisz
    śrubę.
    Tylko jaki enakrętki tam się zmieszczą.
    Albo od wew. też łukowata blaszka z nagwintowanymi otworami.

    Robert

  • 5. Data: 2014-09-11 10:44:06
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Thursday, 11 September 2014 07:47:40 UTC+2, Marcin N wrote:
    Poszukaj na ebayu takich samych połamanych po drugiej stronie.