  • 1. Data: 2012-05-21 13:33:02
    Temat: Jak nie tracić dużo na samochodzie? bo nowy model...
    Od: "Piotrek" <b...@g...pl>

    Witam

    Tak sobie myślę że chyba najlepszą receptą nietracenia na samochodzie jest
    kupowanie nowego auta rok - góra dwa po tym jak pojawi się nowy model.

    Przykładowo pojawiło się niedawno BMW serii 5 (F10) to warto kupić E39.
    Jest nowy Hyundai i40 - doskonała okazja by nabyć Hyundai Sonata (używanego).

    Potrzymać kilka lat aż pojawi się jeszcze nowszy model.

    Natomiast nie warto kupowac:

    Audi A3, nawet takiego starego z 1996 bo pojawi się niedługo nowy model i
    zaraz spadną cenie również te najstarsze.

    Opla Corsy bo jak nic wymyślą do 2 lat coś nowego.

    Czy zgadzacie się z takim podejściem? Czy ktoś z Was stracił w taki sposób
    pieniądze kupując auto które nagle spadło o 20 - 30% albo zyskał kupując
    okazyjnie wtedy kiedy nowy model się nie pojawiał?

  • 2. Data: 2012-05-21 13:44:07
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Piotrek wrote:
    > Czy zgadzacie się z takim podejściem? Czy ktoś z Was stracił w taki
    > sposób pieniądze kupując auto które nagle spadło o 20 - 30% albo
    > zyskał kupując okazyjnie wtedy kiedy nowy model się nie pojawiał?

    sugeruję aby w celu zarobków i ochorny inwestycji kupować akcje albo
    nieruchomości lub złoto a nie samochody.

  • 3. Data: 2012-05-21 13:44:44
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 21/05/2012 12:33, Piotrek wrote:
> [...]
    > pieniądze kupując auto które nagle spadło o 20 - 30% albo zyskał kupując
    > okazyjnie wtedy kiedy nowy model się nie pojawiał?

    Najlepiej kupić Hondę Civic, wartość używanej rośnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 4. Data: 2012-05-21 13:53:10
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-05-21 13:33, Piotrek pisze:
> [...]
    > pieniądze kupując auto które nagle spadło o 20 - 30% albo zyskał kupując
    > okazyjnie wtedy kiedy nowy model się nie pojawiał?

    Ja bym kupował coś starego i do stodoły za 20 lat może być coś warte np.
    taki Fiatolot

    gregor

  • 5. Data: 2012-05-21 13:55:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotrek" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >(używanego).
    >Potrzymać kilka lat aż pojawi się jeszcze nowszy model.

    Z tym ze wez pod uwage ze potem jest "ee, rocznik 2003 to jeszcze w
    starej budzie, 2004 lepszy, tzn drozszy".

> [...]
    >model i
    >zaraz spadną cenie również te najstarsze.
    >Opla Corsy bo jak nic wymyślą do 2 lat coś nowego.

    Ty o nowych czy o starych w koncu ?
    Jak kupujesz rocznik 96, to sie patrzysz na cene, stan, i ewentualnie
    zasiegasz opinii mechanika ktory w starociach robi.
    A najmniej cie interesuja modele.

    J.

  • 6. Data: 2012-05-21 15:41:53
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-05-21 13:44, kamil pisze:

    > Najlepiej kupić Hondę Civic, wartość używanej rośnie.

    Ale trzeba zostawiać małolata do pilnowania.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 7. Data: 2012-05-21 15:53:22
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 21/05/2012 14:41, Grejon wrote:

    > Ale trzeba zostawiać małolata do pilnowania.

    Żeby nikt sondy lambda nie ukradł.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 8. Data: 2012-05-21 16:24:49
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marek Dyjor

    > sugeruję aby w celu zarobków i ochorny inwestycji kupować akcje albo
    > nieruchomości lub złoto a nie samochody.

    Kupowanie złota w tej chwili jest pomysłem co najmniej ryzykownym. A żeby
    zarobić na giełdzie, to trzeba się na tym znać, kupowanie akcji losowych
    spółek to nonsens.

  • 9. Data: 2012-05-21 19:37:24
    Temat: Re: Jak nie traciae du?o na samochodzie? bo nowy model...
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    to wrote:
    > begin Marek Dyjor

    > Kupowanie złota w tej chwili jest pomysłem co najmniej ryzykownym. A
    > żeby zarobić na giełdzie, to trzeba się na tym znać, kupowanie akcji
    > losowych spółek to nonsens.

    zawsze jakas szansa zarobku a w samochodach gwarancja straty... ;-)

  • 10. Data: 2012-05-21 22:09:02
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Piotrek" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Tak sobie myślę że chyba najlepszą receptą nietracenia na samochodzie jest
    > kupowanie nowego auta rok - góra dwa po tym jak pojawi się nowy model.

    lepszy pomysł to zakup od razu przy premierze - wtedy masz najdłużej nowy
    samochód. Czyli np Avensisa warto było kupic w 2009, bo przez 6 lat bedzie
    nowy. Teraz zakup lifta już bez sensu, bo za 2 lata nowy model.
    A jak ktos kupil np avensisa porpzedniego tj T25 w 2009 to na dzień dobry
    miał już stary model