  • 1. Data: 2014-12-16 03:43:07
    Temat: Jak obecnie wygląda kwestia pozdrowień lewą w górę?
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    Jakiś czas już nie jeżdżę, z kilku przyczyn, ale głównie finansowej, bo
    na nowy nie ma, a za pieniądze, jakie musiałbym wyłożyć na
    naprawę/remont/przeróbkę tego, którego dostałem od szwagra (KTM),
    mógłbym kupić taki sam w dobrym stanie.

    Bujam się więc Neoplanami i widzę, że kierowcy, nawet z nielubiących się
    firm, pozdrawiają się w trasie jeśli tylko fizycznie są w stanie.

    Praktykujecie to jeszcze, czy za dużo już mentalnych dresów na
    szlifierkach lub snobów na armaturach, że nie ma to już sensu?

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 2. Data: 2014-12-16 07:47:03
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-12-16 03:43, Konspirator pisze:
    > nawet z nielubiących się firm

    Które to firmy?
    I czemu się nie lubią?

    --
    MN

  • 3. Data: 2014-12-16 10:01:52
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-12-16 07:47, Marcin N pisze:

    > Które to firmy?
    > I czemu się nie lubią?

    no np. jeden pracuje w Apple a drugi w Microsofcie :)

    Łukasz

  • 4. Data: 2014-12-16 12:22:37
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Słowo klucz Neoplan.
    Czyli jakiś PKS i Polski BUS.

    Tomek
    Ducati 900SS
    BMW R1100S
    Dniepr z wozem

  • 5. Data: 2014-12-19 11:17:13
    Od: KillJohn <p...@b...pl>

    Na Neoplana z kierowcą Cię stać a na motocykl już nie?

    Zwykła lewa w górę to faktycznie gest prostaków i motocyklowych analfabetów.
    Natomiast lewa w górę z odpowiednio ułożonymi palcami to ważny komunikat dotyczący
    warunków drogowych, korków, radarów, plam oleju oraz odległości do stacji benzynowej
    (to ostatnie niektórzy pokazują nogą, ale łatwo o przekłamanie, bo noga się pokazuje
    w milach, a ręką w kilometrach). Niestety nie mogę zdradzić szczegółów tajemnego
    alfabetu gdyż jest on tajemnicą dla wtajemniczonych, a poza tym musiałem opierdolić
    ćwiarę oleju, podać rękę naczelnemu ze scigacz.pl oraz przespać się ze starym
    Indianem żeby go poznać.

    KJ

  • 6. Data: 2014-12-21 11:56:55
    Od: Grzegorz Rogala <a...@S...pl>

    W dniu 2014-12-19 11:17, KillJohn pisze:
    [cut]

    > oraz przespać się ze starym Indianem żeby go poznać.
    Pisze sie Indianinem..

    --
    Pozdr!
    Rogal

  • 7. Data: 2014-12-22 14:29:29
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    Grzegorz Rogala <a...@s...pl> wrote:

    > Pisze sie Indianinem..

    Ale on mówi o Indianie.

    http://foto.scigacz.pl/cache/imgs/_w750/gallery/publ
    ikacje/Najpiekniejsze_najseksowniejsze_pozadane_moto
    cykle/Indian_Chief.jpg

    --
    Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. & Toyota Yaris I FL 1.3 2004 r.
    http://motogof.tumblr.com/

  • 8. Data: 2014-12-22 17:31:32
    Od: tadzik <t...@n...gmailu.com>

    W dniu 22-12-2014 o 14:29, Gof pisze:

    > Ale on mówi o Indianie.

    A czy coś Cię w dupę nie gryzie?
    Obejrzyj się :)
    Rogal na pewno wiedziałby jak napisać nazwę tego czerwonoskórego ;)

    niemazaco!

  • 9. Data: 2015-01-16 13:56:37
    Od: "krecik" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Rogala" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2014-12-19 11:17, KillJohn pisze:
    [cut]

    >Pisze sie Indianinem..

    On chyba wie z kim się przespał.
    Krecik_68

  • 10. Data: 2015-01-16 19:46:18
    Od: twardziejszy <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    W dniu 16.12.2014 03:43, Konspirator pisze:
    > Praktykujecie to jeszcze, czy za dużo już mentalnych dresów na
    > szlifierkach lub snobów na armaturach, że nie ma to już sensu?

    Nie jest aż tak źle. Są jeszcze dostawcy pizzy na skuterach i seniorzy
    na oldtimerach ~50ccm, z zestawem wędek na plecach.

    --
    pzdr