  • 1. Data: 2003-10-27 15:44:23
    Temat: Re: Jak obliczyć płacę netto z kwoty brutto?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 28 Oct 2003, Leszek..Pawlisz wrote:
    [...]
    >+ Wynagrodzenie zasadnicze brutto: 650,00
    >+ Premia regulaminowa brutto: 325,00
    >+ Premia zadaniowa brutto: 260,00
    >+ Kwota do wyplaty: 871,92
    >+
    >+ Jak obliczyc wynagr. zas. netto?
    >+ Jak obliczyc premie reg. netto?
    >+ Jak obliczyc premie zad. netto?

    *FORMALNIE* tak się nie liczy.
    Wg. KP "wynagrodzenie" to wszystkie te składniki które "zalicza
    się" do pewnej kategorii (a obejmuje to premie) i traktuje się
    je jako CAŁOŚĆ.
    W związku z tym nie możesz policzyć osobno "netta od premii"
    bo grosze mają prawo (a miejscami nawet obowiązek :)) nie
    zgodzić ci się z powodu zaokrągleń.
    Wzory już widziałeś - najpierw ZUS "łyka swoje" a od tego
    co zostaje Skarb aplikuje zaliczke na podatek.

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 2. Data: 2003-10-28 11:28:14
    Temat: Jak obliczyć płacę netto z kwoty brutto?
    Od: "Leszek..Pawlisz" <l...@p...pl>

    Witam Serdecznie

    Mam prosbe do osob znajacych sie na placach i podatkach.
    Znam kwoty poszczegolnych skladnikow wynagrodzenia brutto,
    potrzebuje obliczyc brutto, a nie wiem jak. Mam podane:
[...]

    Prosz o wzor, a nie kwote i z gory dziekuje. Czy sa potrzebne
    jeszcze jakies dane? Chodzi o okres od VIII 2001 do VI 2002.

    P.S. Mozna pisac na priv.

    --
    Leszek

  • 3. Data: 2003-10-28 11:58:12
    Od: Dogbert <v...@w...pl>

> [...]
    >
    > Prosz o wzor, a nie kwote i z gory dziekuje. Czy sa potrzebne
    > jeszcze jakies dane? Chodzi o okres od VIII 2001 do VI 2002.

    Tutaj:
    http://www.infor.pl/

    narzędzia - kalkulatory - kalkulator wynagrodzeń

    650 + 325 + 260 = brutto, z kalkulatora wychodzi: netto 873.82 - w 2003,
    jak wstawisz 2001: 871.93., 2002: 874.63; Dalej baw się sam.
    Nawet jeżeli coś "skubneli", to najwyżej kilka zł.
    Wzoru nie pamietam, wiem że można dostać od niego gózów na mózgu.

    Pzdr: Catbert, EHRM

  • 4. Data: 2003-10-28 13:09:42
    Od: "om" <o...@g...pl>

    wzór pamiętam (nie bawiąc się w odliczenia ubezpieczeń, itd))
    brutto/123,0164% = wynik
    wynik -(wynik x 19%) + ulga = netto