  • 1. Data: 2019-10-02 12:34:51
    Temat: Jak odczytać nr karty SIM?
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    Czy jest jakiś sposób (kod?) żeby odczytać nr karty SIM w Orange? Nie
    chodzi o nr telefonu. W Plusie to SMS /Karta/ na nr 80105. Ma Orange coś
    podobnego?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 2. Data: 2019-10-02 13:57:42
    Temat: Re: Jak odczytać nr karty SIM?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Big Jack" napisał w wiadomości grup
    >Czy jest jakiś sposób (kod?) żeby odczytać nr karty SIM w Orange? Nie
    >chodzi o nr telefonu. W Plusie to SMS /Karta/ na nr 80105. Ma Orange
    >coś podobnego?

    A nie ma nadrukowanego na karcie ?

    A jesli chodzi o IMSI ...
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.im
    si.imei&hl=pl

    https://www.techwalla.com/articles/how-to-retrieve-t
    he-imsi

    J.

  • 3. Data: 2019-10-02 15:49:25
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Big Jack, 02 paź 2019 w
    news:qn1uf2$hpr$1$jackar@news.chmurka.net napisałeś/aś:

    > Czy jest jakiś sposób (kod?) żeby odczytać nr karty SIM w Orange?
    > Nie chodzi o nr telefonu. W Plusie to SMS /Karta/ na nr 80105. Ma
    > Orange coś podobnego?

    Takie rzeczy to można było robić komendami AT np. w modemie gsm
    podłączonym do kompa. Nie wiem, czy i jak w androidzie takie komendy
    wydawać.

  • 4. Data: 2019-10-03 00:49:32
    Od: Marek <f...@f...com>

    On 02 Oct 2019 13:49:25 GMT, pueblo <n...@n...pl> wrote:
    > Takie rzeczy to można było robić komendami AT np. w modemie gsm
    > podłączonym do kompa. Nie wiem, czy i jak w androidzie takie
    > komendy
    > wydawać.

    No normalnie, jak w Linuxie:
    # echo -c "AT\r\n" > /dev/smd0 (ewentualnie ttyUSB0). Konieczny root
    i świadomość, że do tego tty pisze też ril więc mogą zdarzyć się
    różne dziwne rzeczy.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2019-10-03 18:55:06
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Big Jack w news:qn1uf2$hpr$1$jackar@news.chmurka.net
    > Czy jest jakiś sposób (kod?) żeby odczytać nr karty SIM w Orange? Nie
    > chodzi o nr telefonu. W Plusie to SMS /Karta/ na nr 80105. Ma Orange coś
    > podobnego?

    imei + imsi - to wiadomo jak --> opcjami tel. mozna miec.
    a SIM Card serial number - wez prosta aplikacje
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gs
    mdev.simcard&hl=pl
    - masz elegancko pokazane wszystko (takze imei, imsi)