  • 1. Data: 2017-05-23 00:20:24
    Temat: Jak odszyfrować tablet z androidem
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    Się załatwiłem. Zaszyfrowałem androida, ale niestety zaczął tak zamulać,
    że uznałem, że to nie ma żadnego sensu. Pytanie tylko jak go
    odszyfrować?! Zrobiłem reset ustawień, wyczyściłem davlika, cache,
    system i interial. Nawet wgrałem przez TWRP od nowa ROM... nic. Ciągle
    zaszyfrowany... WTF?

    Może mi ktoś pomóc?

  • 2. Data: 2017-05-23 00:42:14
    Temat: Re: Jak odszyfrować tablet z androidem
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-05-23 o 00:20, PlaMa pisze:
    > Ciągle
    > zaszyfrowany... WTF?
    > Może mi ktoś pomóc?

    Uff... Format Data w TWRP załatwił gnoja... ciekaw jestem jak radzą
    sobie osoby bez recovery?

  • 3. Data: 2017-05-23 20:38:39
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą PlaMa
    naskrobał(a):

    > Format Data w TWRP

    Musi chińczyka masz od Xiaomi
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Podczas uroczystej akademii w dniu urodzin Hitlera dostarczono Stirlitzowi

  • 4. Data: 2017-05-23 21:39:00
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-05-23 o 20:38, ...:::WISKOLER:::... pisze:

    > Musi chińczyka masz od Xiaomi

    A po Polsku?

  • 5. Data: 2017-05-25 17:50:50
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą PlaMa
    naskrobał(a):

    > A po Polsku?

    Masz telefon od Xiaomi?
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz wszedł do gabinetu i ujrzał Mullera leżącego na podłodze i nie

  • 6. Data: 2017-05-25 19:12:52
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-05-25 o 17:50, ...:::WISKOLER:::... pisze:

    > Masz telefon od Xiaomi?

    Nie. Tablet od Lenovo.