  • 1. Data: 2019-10-30 17:42:28
    Temat: Jak odzyskać usunięte zdjęcia z karty SD?
    Od: User <U...@U...com>

    Po połączeniu smartfona z komputerem przypadkowo zostało usuniętych
    kilka zdjęć zapisanych na karcie SD.

    Czy i ewentualnie jak można je odzyskać? Po usunięciu na karcie nic nie
    było zapisywane.

    Na komputerze mam Windows 10 Home.

    Bardzo proszę o pomoc.

    User

  • 2. Data: 2019-10-30 18:10:12
    Temat: Re: Jak odzyskać usunięte zdjęcia z karty SD?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 30 Oct 2019 17:42:28 +0100, w <5db9bd75$0$514$65785112@news.neostrada.pl>,
    User <U...@U...com> napisał(-a):

> [...]
    > kilka zdjęć zapisanych na karcie SD.
    >
    > Czy i ewentualnie jak można je odzyskać? Po usunięciu na karcie nic nie

    Dowolny program typu Undelete.

  • 3. Data: 2019-10-30 20:56:46
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-10-30 o 17:42, User pisze:
> [...]
    > kilka zdjęć zapisanych na karcie SD.
    >
    > Czy i ewentualnie jak można je odzyskać? Po usunięciu na karcie nic nie

    Na karcie w telefonie nie ma czy nie widzisz tych zdjęć w komputerze?

    --
    animka

  • 4. Data: 2019-10-31 01:44:20
    Od: watapatatabusana <w...@p...no.net.no.site.no.network>

    User wrote:
    > Czy i ewentualnie jak można je odzyskać?

    Na news:pl.soc.polityka lub news:pl.comp.pecet
    znaja sie ikskroc lepiej/bardziej jak tu!

    --
    watapatatabusana

  • 5. Data: 2019-10-31 07:30:02
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 30.10.2019 User <U...@U...com> napisał/a:

    > Czy i ewentualnie jak można je odzyskać? Po usunięciu na karcie nic nie
    > było zapisywane.

    Zwykle można. Polecam program photorec.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 6. Data: 2019-10-31 12:01:32
    Od: User <U...@U...com>

    W dniu 31.10.2019 o 07:30, Dominik Ałaszewski pisze:

    > Zwykle można. Polecam program photorec.

    Bardzo dziękuję i pozdrawiam.

    EOT

    User