  • 1. Data: 2019-01-16 22:36:15
    Temat: Jak oszukać Teslę
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Dwa papiery toaletowe na moście hyhy ;)

    Z nudów oglądam w pracy jutubka. Wpadłem w ciąg teslowy.
    Nou tiechnika balszaja. Radary, kamery, lasery, bajery.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 2. Data: 2019-01-17 05:59:50
    Temat: Re: Jak oszukać Teslę
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > Dwa papiery toaletowe na moście hyhy ;)

    W ten sposób to i człowieka byś czesto oszukał...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

  • 3. Data: 2019-01-17 20:30:04
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 16.01.2019 o 22:36, PiteR pisze:
    > Dwa papiery toaletowe na moście hyhy ;)

    Śmiech masz taki głupkowaty, jak prezes TVPiS.

    --
    Kaczin

  • 4. Data: 2019-01-17 22:58:10
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2019-01-16 o 22:36, PiteR pisze:
    > Dwa papiery toaletowe na moście hyhy ;)
    >

    > Z nudów oglądam w pracy jutubka. Wpadłem w ciąg teslowy.
    > Nou tiechnika balszaja. Radary, kamery, lasery, bajery.

    Nie to co prawdziwy, żywy, nieomylny kierowca ;)
    https://www.youtube.com/watch?v=4kkXWd8BjO0

    --
    Kalkulator mocy, momentu obrotowego i przełożeń skrzyń biegów
    Engine power, torque and gear ratios calculator online:

  • 5. Data: 2019-01-17 23:47:33
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Kaczin pisze tak:

    > Śmiech masz taki głupkowaty, jak prezes TVPiS.

    Ale to nie po nim (tfu) ani nie mój.

    (c) profesor Chris

    https://www.youtube.com/channel/UC-G-_WzorDpCrZl1XrY
    wLvA/videos

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 6. Data: 2019-01-18 00:21:08
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Tomasz Pyra pisze tak:

    > Nie to co prawdziwy, żywy, nieomylny kierowca ;)
    > https://www.youtube.com/watch?v=4kkXWd8BjO0

    mega :)

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 7. Data: 2019-01-27 14:18:42
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    PiteR <e...@f...pl> wrote:
    > Dwa papiery toaletowe na moście hyhy ;)
    >

    > Z nudów oglądam w pracy jutubka. Wpadłem w ciąg teslowy.
    > Nou tiechnika balszaja. Radary, kamery, lasery, bajery.

    Wyslij linka... nie widzialem.