  • 1. Data: 2014-03-12 18:39:32
    Temat: Jak ożywić pena USB?
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    Witam
    Mam pena usb 2G z muzyczką mp3 który puszczałem sobie przez radyjko w
    aucie,
    a że gniazdo jest umieszczone do d..y to parokrotnie zaczepiłem o niego
    ręką i zaczeło niekontaktować, i tak chodziło w kratkę aż pen zdechł,
    komputer go nie widzi, radio także, jakim sposobem można go ożywić? ma
    ktoś pomysł poza wyrzuceniem go?

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 2. Data: 2014-03-12 18:52:12
    Temat: Re: Jak ożywić pena USB?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 12 Mar 2014 18:39:32 +0100, janusz_k napisał(a):
> [...]
    > ręką i zaczeło niekontaktować, i tak chodziło w kratkę aż pen zdechł,
    > komputer go nie widzi, radio także, jakim sposobem można go ożywić? ma

    Zutylizowac !

    Przy dzisiejszych cenach ... kup sobie 4-8G, krotki.

    J.

  • 3. Data: 2014-03-12 19:16:01
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > Zutylizowac !
    >
    > Przy dzisiejszych cenach ... kup sobie 4-8G, krotki.

    Najkrótsze są chyba czytniki microSD. Tak krótkie, że niemal wcale nie
    wystają z gniazda, więc jako pamięć *przenośna* są niewygodne. Ale jeśli
    mają cały czas tkwić w dziurze i nie dać się wyłamać, są jak znalazł.

    --
    Jarek

  • 4. Data: 2014-03-12 19:49:34
    Od: Paweł Kasztelan <P...@g...com>

    W dniu 2014-03-12 18:52, J.F. pisze:

> [...]

    Przelutować gniazdo i powinien ruszyć. Ja robiłem to kilka razy i albo
    dowaliłem tyle cyny że się trzyma albo przestałem o niego zawadzać :)
    Od jakiegoś czasu działa.

    Pozdr. PK.

  • 5. Data: 2014-03-12 19:57:40
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Paweł Kasztelan wrote:

> [...]
    > albo
    > dowaliłem tyle cyny że się trzyma albo przestałem o niego zawadzać

    jeżeli się wyrwało gniazdo to tak, ale od takiego niekontaktowania
    często pada elektronika

    jeffrey

  • 6. Data: 2014-03-12 20:23:20
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 12.03.2014 o 19:57 Jeffrey <s...@w...onet.pl>
    pisze:

    > jeżeli się wyrwało gniazdo to tak, ale od takiego niekontaktowania
    > często pada elektronika
    No i na to mi wygląda, bo w samym penie wtyk trzyma się dobrze, czyli to
    nie niekontakt.
    Dzieki za rady.

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 7. Data: 2014-03-12 22:43:33
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    no jak sciezki cale i nie popekane to JF prawde pisze

    Mam taki pendrive, ale wystzej na 5mm i kolanem nie urwe. Taki kupisz nastepny
    :-)

    A co za cioty nadal wpychaja CD, tego od kilku lat nie wiem, drogie, zawodne,
    staromodne. A slot SD z markowych to nie wiele ma (a jakie ma SD i to jeszcze w
    panelu by mi dres nie ukradl karty SD?). USB ma wiekszosc no ale to tez durne
    rozwiazanie dla zwyklych pamieci - mechaniczne uszkodzenie to kwestia czasu.

  • 8. Data: 2014-03-14 04:07:30
    Temat: Re: Jak o?ywi? pena USB?
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 12 Mar 2014 22:43:33 +0100, "forestdumb" <...@...z> wrote:

> [...]
    >:-)
    >
    >A co za cioty nadal wpychaja CD, tego od kilku lat nie wiem, drogie, zawodne,

    Ale graja lepiej niz MP3. Chyba ze masz sluch muzyczny pierwszego lub
    drugiego rodzaju (pierwszy - graja/nie graja, drugi - graja
    glosno/graja cicho... itd)

    A.L.

  • 9. Data: 2014-03-14 09:19:56
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 14.03.2014 04:07, A.L. pisze:

    > Ale graja lepiej niz MP3. Chyba ze masz sluch muzyczny pierwszego lub
    > drugiego rodzaju (pierwszy - graja/nie graja, drugi - graja
    > glosno/graja cicho... itd)
    >
    > A.L.

    Kolejny samochodowy audiofil?

  • 10. Data: 2014-03-14 13:17:47
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Zbych napisał:

    > Kolejny samochodowy audiofil?

    Kolejny?! Przyznam, że samochodowego widzę pierwszy raz!

    Jarek

    PS
    Flash jest lepszy od CD, bo osoby ze słuchem muzycznym dwudziestego stopnia
    mogą w samochodzie słuchać muzyki próbkowanej lepiej niż marne 44k/16.

    --
    Górnicza hutnicza orkiestra dęta robi nam papparara.