  • 1. Data: 2019-09-17 11:31:06
    Temat: Jak podstawka pod notebooka?
    Od: "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl>

    Nie chodzi mi o podstawkę chłodzącą, tylko o taką, która umożliwi
    umieszczenie ekranu mniej więcej na wysokości oczu. Jest trochę tego w
    sieci, ale nie wiem co są warte.
    Możecie coś polecić?

    Pozdrawiam,
    Marcin G.

  • 2. Data: 2019-09-17 13:44:13
    Temat: Re: Jak podstawka pod notebooka?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A to najlepszą "podstawką" będzie monitor powiedzmy 24''.

  • 3. Data: 2019-09-17 23:13:47
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-09-17 o 13:44, ąćęłńóśźż pisze:
    > A to najlepszą "podstawką" będzie monitor powiedzmy 24''.

    Dokładnie.
    24" IPS 1200 w pionie można kupić za 300 zł NEC DELL do wyboru do koloru.

  • 4. Data: 2019-09-18 08:37:05
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 17.09.2019 o 11:31, Marcin G. pisze:
    > Nie chodzi mi o podstawkę chłodzącą, tylko o taką, która umożliwi
    > umieszczenie ekranu mniej więcej na wysokości oczu. Jest trochę tego w
> [...]
    Ja używam od 1,5 roku CoolerMaster MasterNotepal Maker. Wcześniej nie
    używałem żadnych podstawek i byłem sceptycznie nastawiony ale teraz nie
    wyobrażam sobie pracować na laptopie bez tej podstawki. Co prawda jest
    to podstawka pod lapka 17" więc nie wiem czy takiej potrzebujesz...

    ja jestem mega zadowolony

  • 5. Data: 2019-09-24 13:47:43
    Od: "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > A to najlepszą "podstawką" będzie monitor powiedzmy 24''.

    Mój błąd.
    Mam monitor. Chcę żeby ekran wbudowany i monitor były na zbliżonej
    wysokości.

    Pozdrawiam,
    Marcin G.

  • 6. Data: 2019-09-24 13:55:00
    Od: "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl>

    Użytkownik "Kamil 'Model'" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > wyobrażam sobie pracować na laptopie bez tej podstawki. Co prawda jest to
    > podstawka pod lapka 17" więc nie wiem czy takiej potrzebujesz...

    Raczej o czymś tego rodzaju myślałem:
    https://www.x-kom.pl/p/149483-podstawka-chlodzaca-po
    d-laptop-silentiumpc-stolik-atlas-nt-l10-alumiunium-
    do-173-czarny.html

    Wystarczy na laptop 15,6". Nie wiem tylko na ile to jest stabilne na biurku.
    Jest regulacja wysokości, kąta pochylenia. Klawiatura się oddali, ale i tak
    używam zewnętrznej.

    Pozdrawiam,
    Marcin G.

  • 7. Data: 2019-09-24 16:01:36
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako Marcin G. <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl>
    w artykule <news:5d8a0415$0$526$65785112@news.neostrada.pl> pisze:

> [...]
    > tolik-atlas-nt-l10-alumiunium-do-173-czarny.html
    > Wystarczy na laptop 15,6". Nie wiem tylko na ile to jest stabilne na

    Na biurku nie potrzebujesz podnosić sprzętu aż tak wysoko, więc po co masz
    płacić za niewykorzystaną funkcjonalność?
    Dobrze ustawiony ekran nie zmusza do zadzierania głowy. Przy biurku chyba
    nie pracujesz w pozycji półleżącej, więc górna krawędź dużego ekranu nie
    powinna być wyżej niż czubek głowy. Dla ekranu mniejszego (notebook) górna
    krawędź nie powinna być wyżej niż linia wzroku.

    W Biedronce były w sprzedaży podstawki chłodzące Hykker, na których można
    podnieść ekran do 15 cm ponad poziom blatu.
    https://www.hykker.com/sprzet-komputerowy/cooler-pad
    -2/
    Powinny być gdzieś jeszcze na wyprzedażach.

    Na Allegro znajdziesz dużo podstawek o podobnych możliwościach. Cenami mogą
    się znacznie różnić, ale chyba żadna konstrukcja nie jest na tyle mocna, aby
    przy maksymalnym podniesieniu pracować na klawiaturze czy touchpadzie
    wbudowanych w sprzęt - to raczej domena stolików.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)

  • 8. Data: 2019-09-25 12:09:55
    Od: "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" napisał w wiadomości grup
    pl...

> [...]
    > mocna, aby przy maksymalnym podniesieniu pracować na klawiaturze czy
    > touchpadzie wbudowanych w sprzęt - to raczej domena stolików.

    Znalazłem jeszcze coś takiego:
    https://allegro.pl/oferta/nexstand-skladana-przenosn
    a-podstawka-pod-laptopa-7958374035
    https://allegro.pl/oferta/stolik-z-regulowaniem-do-l
    aptopa-hp-pa508a-8101640977

    Ta druga pozycja akurat posuje do mojego ProBooka 6570b, tylko trzeba
    dokupić za 8 zł stację dokującą, która się przyda, bo portów mi ciągle
    brakuje.

    Pozdrawiam,
    Marcin G.

  • 9. Data: 2019-09-25 12:29:17
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-09-24 o 13:47, Marcin G. pisze:
    > Mam monitor. Chcę żeby ekran wbudowany i monitor były na zbliżonej
    > wysokości.

    I musisz mieć coś ze sklepu czy możesz też wykorzystać umiejętności ZPT
    z podstawówki? ;-)

    Sorry ale nie mogłem się powstrzymać ;-)
    Tylko pamiętaj żeby nie pozatykać otworów wentylacyjnych

  • 10. Data: 2019-09-25 13:04:55
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    w artykule <news:5d8b3cf4$0$514$65785112@news.neostrada.pl> pisze:

    > Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" napisał w wiadomości grup
> [...]

    Przy pełnym podniesieniu po postawieniu na biurku nadaje się do pracy na
    stojąco lub dla osoby bardzo wysokiej (aż 32 cm w górę). Zwróć na wysokość
    górnej krawędzi ekranu na ilustracji postawy ergonomicznej. Niby może
    udźwignąć do 10 kg, ale raczej teoretycznie, bo nie nadaje się do laptopów
    cięższych o grubszej podstawie - wielu starszych i niektórych nowszych z
    napędem optycznym.

> [...]
    >
    > Ta druga pozycja akurat posuje do mojego ProBooka 6570b, tylko trzeba
    > dokupić za 8 zł stację dokującą, która się przyda, bo portów mi ciągle

    Ta druga podstawka jest do modeli sprzed 8-9 lat, więc teoretycznie jest
    obliczona na podobne obciążenie. Jednak przy częstszej regulacji wysokości
    może po jakimś czasie opadać, bo brak widocznej podpórki. No i nie wiem, czy
    nowsze HP nadal mają otwory na widoczne na zdjęciu zaczepy ani czy otwory są
    w tym samym miejscu. Może nie zwróciłeś na to uwagi.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)