    From: "Ewa" <.@.>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Jak połączyć 2 domowe laptopy?
    Date: Mon, 2 Sep 2019 13:05:38 +0200

    Witam ponownie.
    W maju kupiłam nowego laptopa:
    HP Pavilion Gaming i5-8300H/8GB/240+1TB/Win10 GTX 1050Ti
    z Windows 10 Home, z którego jestem bardzo zadowolona.
    Przy okazji, wszystkim, którzy dyskutując wtedy ze mną na tej grupie
    przyczynili się do dokonania przeze mnie takiego wyboru,
    jeszcze raz dziękuję.
    Mój bardzo stary laptop Lenovo R61 z Windows XP Pro SP3
    jeszcze działa, chociaż mam z nim coraz więcej kłopotów.
    Wiem, że w każdej chwili może przestać działać.
    Używam na nim ciągle OE6, z przyzwyczajenia.

    Mogę podłączyć dysk SSD ze starego laptopa jako dysk zewnętrzny
    do nowego laptopa z użyciem specjalnego adaptera.
    Jednak wygodniej by było móc te laptopy połączyć bezpośrednio
    w celu przenoszenia danych.
    Czy da się to zrobić? Jeśli tak, to co do tego byłoby potrzebne?

    Może przy pomocy kabla sieciowego? Jaki musiłby to być kabel,
    skrosowany, czy nie? Jakie oprogramowanie po obu stronach
    byloby potrzebne?

    Oba laptopy korzystają z tego samego routera w celu połączenia
    z Internetem przez WiFi.

    Bardzo proszę o rady.

    Pozdrawiam
    Ewa